728 x 90

لیندزی گراهام: جهان باید با صدایی واحد در مقابل رژیم ایران بایستد

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام

سناتور ارشد جمهوری‌خواه لیندزی گراهام می‌گوید نظر به ادامه برنامه هسته‌یی رژیم ایران، رهبران کشورهای عرب نیز گفته‌اند که خواهان غنی سازی اورانیوم دست‌کم در همان سطح و همان حجم تصویب شده از سوی جامعه جهانی برای رژیم ایران هستند.
لیندزی گراهام روز پنجشنبه ۱۳خرداد گفت: سران کشورهای عرب مواضع مشابهی در مورد برنامه اتمی رژیم ایران به او و هیأت سناتورهای آمریکایی ابراز کرده‌اند که این اظهارات را خصوصی با وی در میان گذاشته‌اند.
گراهام در ادامه افزود: اگر این وضعیت رصد نشود، ممکن است روزی بیدار شده و شاهد برنامه‌های غنی‌سازی در سراسر خاورمیانه باشیم.
این سناتور روز سه‌شنبه ۱۱خرداد در مصاحبه‌یی با سایت خبری تایمز اسرائیل از تشدید مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه و تعدد طرح‌های هسته‌یی ابراز نگرانی کرده است که به‌گفته وی، تنها از طریق بازداشتن رژیم ایران از ادامه برنامه هسته‌اش می‌توان از چنین چشم‌انداز نگران‌کننده‌ای جلوگیری کرد.
سناتور گراهام با تأکید بر این‌که جهان باید با صدایی واحد در مقابل رژیم ایران بایستد، و ضربات دردناکی به رژیم ایران به‌خاطر اقدامات خطا وارد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64281c4c-9204-4fc1-908e-c435e5d3bb56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات