728 x 90

قدرت‌تراشی مضحک از قاچاق دریایی شکست‌خورده!

جیمزباند بازی نیروی سپاه
جیمزباند بازی نیروی سپاه

پس از گذشت تنها چند ساعت از فیل هوا کردن جدید سپاه خامنه‌ای و خبر سازی مجعول برای ژست‌های قدرت‌نمایانه‌ٔ پوشالی، بادکنک مورد علاقه‌ٔ بسیجیان نظام ترکید! خبری که سپاه و رسانه‌های تحت‌امر بیت‌العنکبوت ولایت منتشر کردند در واقع امر یک شکست خفت‌بار در به انجام رساندن یک قاچاق دریایی و حراج نفت ایران بود که توسط هم‌پیمانان رژیم هم پذیرفته نشد و از چین به ایران بازگردانده شد.

اما نظام آخوندی با دجالیت خاصی که یادگار پیر کفتار جماران است، این خبر شکست را در چند مرحله در دستگاه دروغ‌پردازی‌اش غنی‌سازی کرد تا به‌صورت یک «پیروزی شکوهمند!» توسط جیره‌خواران بیت خامنه‌ای جشن گرفته شود!

در مجموعه‌ٔ امثال و حکم که زنده یاد علی‌اکبر دهخدا با رنج و تلاش بسیار گردهم آورد، ضرب‌المثل‌هایی هست مانند «از آب کره گرفتن» یا «روغن ریخته را نذر امام‌زاده کردن» که ترکیبی از سودجویی و دجالیت و دروغ‌گویی سوژه بحث را برجسته می‌کند. اما این دست ضرب‌المثل‌ها وقتی به دجال‌گری آخوندها می‌رسند دیگر ظرفیت بیان آنها را ندارند و ناقص و نارسا می‌نمایند!

این البته نه ضعف ادبیات و فرهنگ کهن این دیار است و نه اشکال علامه دهخدا. مشکل در جنس پلید آخوندهای حکومتی است و تنها واژه‌ای که فعلاً می‌توان برای تعبیر و تبیین آن به کار گرفت «دجالیت» است و بس.

از منابع مستقل تا اعتراف‌های «خودی»!

لمپن‌بازجوی بیت ولایت در روزی‌نامه‌ٔ کیهان هم‌چنان پیشتاز عربده‌کشی در مورد درگیری دریایی کذایی با «شیطان بزرگ» است؛ اما اعتراف «خودی» های نظام در کنار گزارشهای مستقل، حباب ادعاهای بسیجی پسند نظام را ترکاند و اوضاع رقت‌بار سران سپاه را بیش‌از‌پیش در معرض دید همگان گذاشت.

روزنامهٔ حکومتی شرق به‌نقل از سایت «تنکرتر کرز» به‌عنوان یک منبع مستقل، اعتراف گونه نوشت که نفت‌کش مورد ادعای سپاه ربطی به ایالات متحده ندارد؛ بلکه در مسیر بازگشت به ایران از چین بوده که۷۰۰ هزار بشکه نفت خام آن را نپذیرفته و به مبدأ عودت داده است! این سایت کروکی مسیر رفت و برگشت نفتکش ویتنامی را منتشر ساخته و افزوده است که: «در تاریخ ۲۴/۲۵ اکتبر در کنار گشت نیروی دریایی آمریکا حرکت کرد و سپس از سوی سپاه به ایران هدایت شد» (۱۵ آبان ۱۴۰۰).

البته تنها منابع بیرون از نظام نیستند که درباره «قاچاق» کردن نظام می‌نویسند؛ اخیراً پاسدار سبزعلی رضایی در سخنان ۱۴آبان خود در ایذه به «قاچاق» های نظام، این‌گونه اعتراف کرد که: «نفت خود را به‌صورت قاچاق به فروش می‌رسانیم و درآمد دلاری خود را باید مخفیانه وارد کشور کنیم!»

از سوی دیگر روزنامهٔ حکومتی همدلی از باند مغلوب ضمن اشاره به بخشی از جزئیات و شیوه‌های قاچاق نفت خام توسط نظام آخوندی، داستان اعتراف گونه‌ٔ دیگری دارد. این روزنامه یاد‌آوری می‌کند که چند ماه پیش یک نفتکش بزرگ برای رد گم کردن، ۱.۵ میلیون بشکه نفت خام را میان دو نفتکش دیگر تقسیم می‌کرده است؛ اما با نزدیک شدن گشت دریایی آمریکایی، نفتکش دوم که همین نفتکش ویتنامی بوده، بدون پرداخت پول به قاچاقچیان رسمی نظام، صحنه را ترک کرده و متواری شده است! صحنه‌های پخش شده‌ٔ مورد ادعای نظام که به‌عنوان «درگیری با نیروی دریایی آمریکا» به خورد بسیجیان نظام داده شد، در واقع تلاش قاچاقچیان رژیم آخوندی برای باز پس‌گیری محموله‌ٔ از دست رفته‌شان بوده است! (۱۵ آبان ۱۴۰۰)

چی بود؟ چی شد؟!

از پاسداران ارتجاع اسلامی دروغ و دغل زیاد دیده شده است. یک روز خبر از ارسال ماهواره به فضا بود؛ روزی خبر از غنی‌سازی اورانیوم در آشپزخانه منزل؛ یک بار بشقاب مستعان را تحت عنوان «کرونا یاب» در بوق و کرنا به خورد بسیجیان دادند؛ روزی دیگر از واکسنهای دروغین پرده‌برداری پی‌درپی کردند؛ یک روز مدعی پیشتازی هزار ساله در علم کوانتوم و روزی دیگر مدعی ساخت شهر موشکی در عمق ۷۰ کیلومتری زمین (عبور از پوسته‌ٔ زمین و نفوذ به گوشته) شدند!

مشکل البته اعتیاد به دجالیت و دروغگویی کفتارهای حکومتی نیست؛ متأسفانه مشکلی که این وسط وجود دارد این است که هزینه‌ٔ سنگین دروغ و دجالیت و چپاول این نظام بر شانه‌ٔ مردم محنت زده‌ٔ ایران است. به اعتراف مهره‌های حکومتی تنها ۲۰میلیارد دلار در سال برای هموار شدن مسیر قاچاق نظام هزینه می‌شود! این را در کنار دزدی و چپاول و اختلاس‌های سهمگین بگذارید تا ضرورت «سرنگونی» این رژیم، یعنی همان هدف مقدسی که مقاومت ایران، جوانان و کانون‌های شورشی در پی تحقق آن هستند، بیش‌از‌پیش اثبات شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5584218a-4c1c-40b4-976e-1be75f0a5a66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات