728 x 90

فاکس نیوز: فراخوانها برای اخراج رژیم از سازمان ملل در پی سرکوب اعتراضات

قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱
قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱

فاکس نیوز روز ۲۵آذر در گزارشی از قیام سراسری در ایران گفت: سرکوب اعتراضات توسط رژیم ایران که دهها کودک را می‌کشد فراخوانهایی را برای اخراج آن از سازمان ملل برانگیخته است. بنا بر گزارشها از زمان آغاز اعتراضات از سه ماه پیش تاکنون ۵۰کودک یا بیشتر جان خود را از دست داده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) به فاکس نیوز دیجیتال گفت: زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی در کنار مردم ایران بایستد، اراده آنها را بپذیرد و حق مقاومت و دفاع از خود را به‌رسمیت بشناسد. این کار را می‌توان با بستن سفارتخانه‌های رژیم و قرار دادن سپاه پاسداران به‌عنوان یک گروه تروریستی برای پاسخگویی به نظام و پایان دادن به مصونیت آنها انجام داد»...
در پایان این بیانیه آمده است: زمان ارجاع پرونده جنایات آخوندها به شورای امنیت سازمان ملل و برداشتن گام در جهت اخراج این رژیم جنایتکار از سازمان ملل فرا رسیده است... .

NCRI به فاکس نیوز دیجیتال گفت که سازمان ملل باید از این هم فراتر برود و ایران را از کل این سازمان بیرون کند، با اشاره به ماده ۶ منشور سازمان ملل که می‌گوید «یکی از اعضای سازمان ملل که به‌طور مداوم اصول مندرج در منشور حاضر را نقض کرده است. ممکن است به پیشنهاد شورای امنیت توسط مجمع عمومی از سازمان اخراج شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b23fe8bb-caee-4e61-90c7-b794a509b6de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات