728 x 90

عقب‌نشینی کارگزاران رژیم در برابر ۹روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

کارگران نیشکر هفت تپه
کارگران نیشکر هفت تپه

مطابق اخبار دریافتی در روز چهارشنبه ۱۰مهر ۹۸ به‌دنبال ۹روز اعتصاب و تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه، کارگزاران رژیم آخوندی وادار به عقب‌نشینی و بازگشت ۱۷نفر از ۲۰کارگر اخراجی نیشکر هفت‌تپه به کار خود شدند.

اعتصاب و تجمع های بی‌وقفه کارگران نیشکر هفت‌تپه، شورای قلابی تأمین شهرستان شوش را وادار به عقب‌نشینی کرد. کارگزاران رژیم در شورای قلابی، اخراج ۲۰کارگر را تصویب کرده بودند.

لازم به توضیح است که سه نفر از کارگران اخراجی با نام‌های محمد خنیفر، ایمان اخضری و عظیم سرخه هنوز موفق به بازگشت به کار نشده‌اند.

 

کارگران نیشکر هفت‌تپه روز سه‌شنبه برای نهمین روز پیاپی، با وجود تهدیدهای امنیتی رژیم، در حمایت از ۲۰تن از همکاران اخراجی خود به اعتصاب ادامه دادند و در مقابل دفتر مدیریت این شرکت تجمع کردند.

یکی از کارگران گفت: «....درود به شرفتان که حضور پیدا کردید... دیروز از من تعهد گرفته شد که دیگر روی سنگر نروم، اما توی گزارشاتم نوشتم تا گردنم هم برود تا زبانم کار کند و جان در تنم باشد، پشتوانه کارگر هستم...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4db02b4-1ac5-4239-a82e-449f91475ca6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات