728 x 90

شکست مفتضحانه ضدتظاهرات رژیم در عراق

تظاهرات بزرگ در بغداد
تظاهرات بزرگ در بغداد

در حالی‌که قیام مردم عراق هر لحظه به‌سان یک گلوله برفی در حال بزرگ شدن و له‌کردن تمام مظاهر دخالت رژیم آخوندی در این کشور است، ضدتظاهرات پوشالی رژیم با استفاده از عناصر مزدورش در عراق به شکست انجامید.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا(۱۱آبان ۹۸) این ضدتظاهرات که در روز جمعه ۱۰آبان با سوءاستفاده از زمان‌بندی ظهر جمعه و برگزاری نماز جمعه در بغداد به اجرا در آمد از خیابان فلسطین در بغداد شروع شد و مشخص نیست در چه نقطه‌ای مضمحل و پراکنده شده است.

ویژگیهای این نمایش مسخره و شکست‌خورده، طبق گزارش ایرنا به شرح زیر بوده است:

۱- کل این نمایش توسط یک عده به‌گفته رژیم «کمتر از یکصد نفر» برگزار شده و تنها عکسی هم که از کل این نفرات و از بالا گرفته شده است نشان می‌دهد عدد واقعی ۱۰۰نفر هم نیست. بقیه عکسها تماماً روی چند پلاکارد زوم است و اثری از جمعیت نیست.

 

ضدتظاهرات عراق ۱

تلاش مذبوحانه مزدبگیران حکومتی برای مقابله با قیام جوانان عراق

 

۲- رژیم اذعان می‌کند که همین تعداد کم هم از مزدوران خلص خودش هستند که آنها را به اسم «مجاهدان انتفاضه شعبانیه» دست‌چین کرده و آورده و این عنوان همان نیروهایی است که رژیم آخوندی عملیات تروریستی‌اش علیه مجاهدین و اشرف را تحت نام آنها اعلام می‌کرد.

۳- برخلاف شعارهای اصلی مردم عراق که تماماً با سمت و سوی اخراج رژیم از عراق و علیه خامنه‌ای و قاسم سلیمانی است شعارهای این نمایش مضحک از جمله شعار «کلا کلاً آمریکا» و...بود.

جالب این‌که خود ایرنا اعتراف می‌کند این شعارها و پلاکاردها «همگی شعارهایی هستند که این روزها با آنچه در میدان تحریر شنیده می‌شود، کاملاً متفاوت بود».

 

ضد تظاهرات ۲

نمایش خلوت و مسخره‌ای که با شعارهای تظاهرات‌کنندگان در میدان تحریر کاملا متفاوت است!

 

۴- در نهایت، جالب این‌که رژیم در انعکاس این نمایش، علاوه بر اعتراف به شکست و «محدود و کوچک» بودن آن اذعان می‌کند نقطه آغاز و دلیل اصلی از برگزاری آن انحراف قیام مردم عراق از مسیر اصلی‌ آن علیه رژیم است و در این‌باره می‌نویسد: «بی‌شک حجم و قدرت این تظاهراتهای موازی در مقایسه با آنچه در شهرهای جنوب و مرکز عراق و میدان «تحریر» بغداد جریان دارد، هنوز بسیار محدود و کوچک است اما از آن می‌توان به تلنگری برای تصحیح مسیر درست تظاهراتهای جاری در این کشور یاد کرد».

بهترین تفسیر برای این‌گونه کارهای مبتذل و مذبوحانه رژیم و مزدورانش در عراق، همان تعبیر سخنگوی مجاهدین است که به زیبایی گفت: «زمان قیام و انقلاب هم‌چنان‌که جوانان شورشی در عراق و لبنان می‌گویند، فرارسیده و عهد سیاستمداران اسقاطی و دست‌نشاندگان و مزدوران ارتجاع حاکم بر ایران به‌سر رسیده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/845d1dba-f74f-42ec-9e68-804c6ade03c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات