728 x 90

شکست بزرگ دجالگری و اسلام‌پناهی خامنه‌ای در عاشورای امسال

شکست اسلام پناهی خامنه‌ای در عاشورا
شکست اسلام پناهی خامنه‌ای در عاشورا

خمینی و پس مانده‌های او سال‌ها بود که نان دجالگری و اسلام‌پناهی می‌خوردند و با تکیه بر ناآگاهی بخشی از مردم از یک طرف، و عواطف عامه مردم نسبت به پیامبر اسلام و ائمه اطهار، برای خودشان مشروعیت دست و پا می‌کردند. در این میان بهره‌گیری از شهادت امام حسین و ایام محرم و به‌طور خاص روز عاشورا – که با روح و روان جامعه شیعه در ایران عجین می‌باشد - در رأس موضوعات دجالگری قرار داشت و به همین دلیل آخوندهای بی‌دین و ضد خدا و ضد پیامبر و ضد قرآن و ضدامام حسین، هرگز دست از امام حسین برنداشته‌اند.

اما در عاشورای امسال به شکل گسترده‌ای شاهد آن بودیم که مردم در نوحه‌هایی که برای امام حسین سرمی‌دادند، نظام آخوندی و فساد و قتل و غارت آنها را مورد تهاجم قرار دادند.

مراجعه به انبوهی نوحه خوانیهای ضد نظام که در صفحات فضای مجازی بسیار یافت می‌شود، بیانگر آن است که اهرم امام حسین و عاشورا به‌طور کامل از دست دجالان حاکم خارج شده و در ید قدرتمند توده‌های ستمدیده ایران قرار گرفته است. یعنی که حنای اسلام‌پناهی دیگر به‌طور کامل رنگش را از دست داده و دکان دین‌فروشی آخوندها به کسادی و ورشکستگی مطلق رسیده است. این موضوع شاخص مدار حداکثر در بلوغ عدم مشروعیت نظام و از دست دادن کامل پایگاه اجتماعی است.

از دست دادن اهرم امام حسین و عاشورا که سوء‌استفاده از آن در رأس دجالگری آخوندهای جنایتکار بود، امروز بر علیه خودشان مورد استفاده قرار گرفته و به این ترتیب نوعی خلع‌سلاح کامل آخوندها در جامعه صورت گرفته است.

مهم این است که مردم دقیقاً با همین اهرم به نبرد با آخوندها رفته‌اند. نبرد بسیار کارآ و مؤثری که به‌قول معروف به خال خورده و در نتیجه جیغ آخوندها را در آورده و تأثیرگذاری بسیار بالایی بر علیه آنها داشته است.

بنابراین بایستی عاشورای امسال را، سرفصل پایان دکان اسلام‌پناهی آخوندها و نظام آخوندی اعلام کرد. درب این دکان توسط مردم گل گرفته شد. مردم امام حسین و عاشورا را از حلقوم خامنه‌ای و جنایتکاران پیرامونش بیرون کشیدند و آنرا در جایگاه واقعی مبارزاتی خودش قرار دادند. امام حسین فروغ جاویدان آزادی است، مبشر رهایی نوع بشر از هر گونه انقیاد و گوساله پرستی است، با شاخص فدای حداکثر - همان شعاری که بر سر در ورودی سازمان مجاهدین از آغاز نگاشته شده است – هیچ بن‌بستی را به‌رسمیت نمی‌شناسد و هر مانعی را از سر راه بر می‌دارد. بلوغ فرهنگ اجتماعی و مبارزاتی مردم ایران به این مدار را بایستی به فال نیک گرفت و منتظر آثار برکت آن بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef228fcf-908a-4497-8a48-4aa76de120d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات