728 x 90

سیرک نمایش انتخاباتی رژیم، تأکید قالیباف به سوابقش در صنعت موشک‌پرانی و پزشکیان در سرسپاری به خامنه‌ای و ادامه راه رئیسی جلاد

نمایش انتخابات
نمایش انتخابات

در سیرک نمایش انتخاباتی، پاسدار قالیباف که در سالهای اول حاکمیت رژیم چماقدار بسیجی بوده است و در قیام دانشجویان در تیر۸۷ هم سرکوب کوی دانشگاه را به عهده داشت، در تلویزیون رژیم راجع به سوابقش در صنعت موشک‌پرانی داد سخن داد:

پاسدار قالیباف - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳:

ما وقتی که در نیروی هوایی توفیق خدمت پیدا کردم همه تلاشم این شد که بتوانیم یک تحولی در اونجا به‌طور مشخص و روشن اگر بخواهم بگویم یک تحول آن زمان در هوا فضای سپاه اتفاق افتاد در حوزه مسائل موشکی بود خود موشکی یک بحث حوزه‌های تکنولوژی داشت که باید در حقیقت پیشرفته‌ترین تکنولوژیها را بکار می‌گرفتیم که این اتفاق پایه‌گذاری شد... ... همین شهرک در حقیقت موشکی زیر زمین رو که شما دیگه حالا بعد سالیان سال پیدا شد واقعاً یکی از شاهکارهای فنی مهندسی و شاهکارهای مدیریتی بود که در اون دوره اتفاق افتاد و پیچیدگیهای بسیار سختی داره که شما از یک خلاصه زیر زمین سنگین‌ترین موشکهای بالستیک از اونجا شلیک بشه.

 

مسعود پزشکیان هم در برنامه تبلیغاتی خود ضمن تأکید بر سرسپاری به خامنه‌ای بر ادامه راه دولت رئیسی جلاد گفت: ما برنامه را اجرا می‌کنیم. قرار نیست من حرف تازه‌یی بزنم.

پزشکیان ـ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳:

اینی که من خدمت شما می‌گم ما باید همون مسیر رو طی کنیم قرار نیست مسیر را عوض کنیم برای این‌که بالاخره مردم و اون کسانی که دارند با ما زندگی می‌کنند باید بدانند در مملکت ثبات قانون‌گذاری وجود داره سیاست‌های کلی یعنی اون ثبات برنامه یعنی ما رو به اون ثبات برسانه وقتی می‌آیند هی عوضش می‌کنند جهت‌گیری رو عوض می‌کنند استراتژی را عوض می‌کنند هر روز یک بخش نامه می‌دهند خب طبیعی است ما نخواهیم توانست به اون اهدافی برسیم به اون رشدی برسیم که الآن مدنظر مقام معظم رهبری است... ... . من معتقدم دولت در گذشته حتماً برنامه داشته. خب برنامه داشته ما میریم برنامه رو اجرا می‌کنیم. قرار نیست من حرف تازه بزنم در این رابطه. مگر این‌که برنامه نداشته باشه. خب بعیده یک دولتی برنامه نداشته باشه و بعد بیاد به مجلس یک قانونی بده که شما بیایید این برنامه رو اجرا کنید. در نتیجه وظیفه هر دولتی که میاد تغییر ریل نیست. تغییر مسیر نیست. رفتن در همان مسیر است که قبلاً طراحی شده. . … برنامه‌ریزیهای ما همان برنامه‌ریزیهای دولته. ما نگاهمون رو باید اصلاح کنیم. من باید با مردم آشتی کنم. من نوعی، سیستم ما مدیران ما، باید مردم رو به‌عنوان سرمایه‌های این مملکت ببیند. سیاست کلی که مقام معظم رهبری به برنامه، شعار سالی‌ام که مقام معظم رهبری امسال داشتند چی بود؟ تولید با مشارکت مردم بود مگر غیر از اینه؟...

 

درباره مصاحبه پزشکیان با تلویزیون رژیم، سایت حکومتی شرق نوشت: اصلاحات از زبان پزشکیان از سنخ تداوم است نه آغازی تازه. هیچ نشانی از تقابل سیاسی در آن مشاهده نمی‌شود و در آشتی با ارکان اصلی نظام است.

درباره کاندیداهای پوششی رژیم، رسانه حکومتی عصر ایران نوشت: زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی دو نامزدی هستند که قرار است در روزهای آخر انتخابات به نفع قالیباف یا جلیلی کنار بکشند. اصول‌گرایان زاکانی را برای رفتن روی مین می‌خواهند.

 

همین منبع حکومتی درباره پوشالی بودن نمایش انتخاباتی رژیم نوشت: در تلاش برای گرفتن عالی‌ترین پست اجرایی مملکت، نه خبری از کوچکترین توافق میان نیروهای سیاسی دیده می‌شود و نه چیزی به نام برنامه و ایده اداره کشور وجود دارد.

 

ستاد انتخاباتی رژیم به‌منظور زمینه‌سازی برای دست‌بازی در تقلبات، مهر زدن شناسنامه را غیرلازم اعلام کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات رژیم گفت: دستگاه احراز هویت در همه شعبه‌های اخذ رأی فراهم است و نیاز به مهر زدن روی شناسنامه نیست.

 

کیهان خامنه‌ای در وحشت از پیامدهای نمایش انتخاباتی و شکل‌گیری خیزشهای مردمی مانند سال ۸۸ بر اثر شقه و شکاف رژیم نوشت: پس از فتنه‌های دهه ۶۰، این برای اولین بار بود که دستجات ضد انقلاب یکدفعه همه اختلافات را کنار گذاشته و به اتفاق در مقابل رأی جمهور مردم ایستادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de57a060-523e-44f3-8494-08440261fae7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات