728 x 90

سرگیجه آخوندی و تقلاهای زبونانه به‌دنبال ضربه قطع شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی حکومت آخوندی

قطع ۲۷شبکه تلویزیونی و رادیویی نظام با شعار درود بر رجوی و مرگ بر خامنه‌ای
قطع ۲۷شبکه تلویزیونی و رادیویی نظام با شعار درود بر رجوی و مرگ بر خامنه‌ای

آخوند نوروزی عضو کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع: مجاهدین منتظر ضربه مهلک باشد!

خبرگزاری مجلس رژیم ۱۱بهمن ۱۴۰۰: حسن نوروزی با اشاره به اقدام مجاهدین در سازمان صدا و سیما گفت: از بعد از انقلاب در جنگ تمام‌عیار و در ابعاد مختلف چون رسانه‌ای، اقتصادی، اجتماعی، روانی، امنیتی و فرهنگی بوده‌ایم، اقدام اخیر ‌ مجاهدین از همین دست جنگها است، در تمام این جنگها به‌دنبال آسیب زدن به نظام بودند.

اخیراً نفوذ در بخشهای فرهنگی، اجتماعی و مقوله‌های دیگر افزایش یافته است، اخیراً شاهد نفوذ الکترونیکی نیز بوده‌ایم، با این حال دشمن باید بداند ما عرصه را رها نمی‌کنیم و در این زمینه مقابله به مثل خواهیم کرد.

این اولین باری نبود که مجاهدین دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای زده است، ایران ‌به موقع به این اقدامات پاسخ جدی و درخور خواهد داد و دولتها و ملتهای آزاده نیز ضربه مهلکی به مجاهدین خواهند زد.

 

غریب آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر در قضاییه جلادان: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان مطابق قوانین برخورد می‌کنیم، اما فرانسه از تروریستها محافظت و پذیرایی می‌کند. فرانسه به‌دلیل اقدامات متعدد خود در قضیه مجاهدین بدهکار ملت ایران است!

تلویزیون رژیم ۱۱بهمن ۱۴۰۰:

گوینده تلویزیون: پاسخ غریب آبادی به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه.

دبیر ستاد حقوق‌بشر جمهوری اسلامی ایران گفت تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان مطابق قوانین برخورد می‌کنیم اما فرانسه از جانیان و تروریستها محافظت و پذیرایی می‌کند. آقای غریب آبادی افزود کشوری که از اتباعش برای جاسوسی و اقدامات مغایر امنیت ملی استفاده می‌کند و بعد برای آزادی آنها تهدید به تأثیر بر روابط و تهدید به اعمال فشار می‌کند حق ندارد چهره حق به جانب به خود بگیرد. فرانسه به‌دلیل اقدامات متعدد خود در نقض حقوق ملت ایران به‌خصوص در قضیه گروهک منافقین بدهکار ملت ایران است! و در جایگاهی نیست که برای نظام قضایی تعیین‌تکلیف کند.

 

تسکین دادن مزدوران روحیه باخته نظام با ادعای هک کردن سیمای آزادی در حین پخش سخنرانی رهبر مقاومت در سال۱۳۷۶ و استفاده از آرم برنامه «تقاطع خبرها» در سیمای آزادی که از سه سال پیش پخش نشده

تلگرام شبکه خبر و تلویزیون تماشای رژیم: شبکه مجاهدین هک شد!

 

خبرگزاری رسمی رژیم:  جلسه مشترک مسئولان وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم ۱۱بهمن: نخستین نشست مشترک مسئولان ضدتروریسم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد. در این جلسه، معاونان ضدتروریسم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بر افزایش همکاریها تأکید کردند و مقرر شد دستورالعملی دوجانبه برای افزایش هماهنگیها و همکاریهای این دو مجموعه تهیه شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6237706-f28b-4a74-abe5-5804ddedd4a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات