728 x 90

زمینه‌چینی کیهان خامنه‌ای برای قلع و قمع باند رقیب در نمایش انتخابات

شورای نگهبان خامنه‌ای - عکس از آرشیو
شورای نگهبان خامنه‌ای - عکس از آرشیو

کیهان خامنه‌ای به تاریخ شنبه ۱۱اردیبهشت برای قلع و قمع باند رقیب زمینه‌چینی کرد و نوشت: بدون تردید یکی از اهرم‌هایی که در سلامت انتخابات نقش مهم و حساسی دارد، شورای نگهبان است. هر چقدر شورای نگهبان در تأیید صلاحیت داوطلبان فراتر از اسم و رسم نامزدها و وابستگی جناحی و حزبی آنها، منافع و مصالح نظام را در نظر بگیرد به روی کار آمدن دولتی توانمند می‌شود امیدوار بود.

کیهان خامنه‌ای افزود: انتظار می‌رود شورای نگهبان با توجه به شرایط حساس نظام و تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نظام، در انجام وظیفهٔ خطیر خود بیش از گذشته شجاع و قاطع عمل کند.

کانال چند ثانیه، وابسته به باند روحانی نوشت: توصیهٔ کیهان برای رد صلاحیت گستردهٔ کاندیداهای ریاست‌جمهوری نظام

در همین حال ابطحی، رئیس دفتر آخوند خاتمی در زمانی که رئیس‌جمهور رژیم بود گفته است: مردم از اصلاح امور گذر کرده‌اند و می‌گویند چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟

روزنامه حکومتی مستقل نوشت: با این‌که مطالبه‌گری و انتقاد از حکومت و شیوه مدیریت آن، جزء حقوق اولیه یک شهروند محسوب می‌شود و نباید برخوردی در پی داشته باشد، ولی به تجربه موارد مشابه در گذشته، این سؤال در ذهن مردم شکل می‌گیرد که چگونه است، احمدی‌نژاد با گذشتن از خط قرمزهای نظام و ایجاد چالش و ادعاهای گاه ساختارشکنانه، آزادانه هم‌چنان تریبون داشته و بسان دیگران با او برخوردی صورت نمی‌گیرد؟

و روزنامه حکومتی آرمان نوشت: رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر ششم این زنگ خطر را برای اصلاح‌طلبان به صدا درآورده که احتمال رد صلاحیت گزینه‌های آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز نسبت به گذشته بیشتر خواهد بود؛ اتفاقی که می‌تواند سرنوشت انتخابات آینده را رقم بزند. در شرایط کنونی اصلاح‌طلبان در حال بررسی مهمترین گزینه‌های خود برای ورود به انتخابات هستند و نام‌های مختلفی نیز در این زمینه مطرح می‌شود. با این وجود دستگاه تخریب رقیب تلاش می‌کند گزینه‌های جریان اصلاحات را به مهره‌های سوخته انتخاباتی تبدیل کند. انتشار فایل صوتی اظهارات محرمانه محمد‌جواد ظریف به‌عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه انتخابات ریاست‌جمهوری نمونه بارز این مسأله است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d5b568d-c5de-4835-b328-60155d769885"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات