728 x 90

رویترز - تظاهرات در سراوان گیلان در اعتراض به تخلیه زباله در این منطقه

 تظاهرات در سراوان در استان گیلان
تظاهرات در سراوان در استان گیلان

خبرگزاری رویترز گزارش کرد:‌ در شهر سراوان در استان گیلان مردم محلی به تخلیه زباله در جنگلهای مجاور اعتراض کردند. آنها می‌گویند روزانه ۷۰۰تن زباله به‌طور غیرقانونی تخلیه و ریخته می‌شود که محیط‌زیست محلی را نابود می‌کند. به‌گفته اهالی سراوان اکنون به یک زباله‌دانی غول پیکر تبدیل شده است. (وایر خبرگزاری رویترز۸ اردیبهشت)

 

درگیری اهالی روستان سراوان با وحوش خامنه‌ای

بنا به گزارش‌ها، ده‌ها تن از اهالی روستای سراوان روز پنج‌شنبه۸ اردیبهشت در بیستمین روز اعتراض‌هایشان به انباشت غیراصولی زباله در این منطقه، مقابل ورودی این مکان تجمع کردند و مانع ورود خودروهای حامل زباله شدند. بر اساس ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، تجمع‌کنندگان شعارهایشان مسالمت‌آمیز بود که ساعاتی پس از این تجمع توسط وحوش خامنه ای به خشونت کشیده شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که وحوش خامنه ای و امنیتی‌ها برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک‌آور و تیر هوایی استفاده کرده‌اند و ۲۲ نفر از معترضان بازداشت و تعدادی از معترضین در اثر تیر مستقیم زخمی شده اند.

 

-تظاهرات در سراوان در استان گیلان در اعتراض به تخلیه زباله در این منطقه

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13087ad8-1195-48d8-b004-34891aaa2c40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات