728 x 90

واکنش‌ها به حمله سایبری رژیم ایران به ستاد انتخاباتی ترامپ

حمله سایبری - عکس از آرشیو
حمله سایبری - عکس از آرشیو

مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت پیشین آمریکا روز ۲۲مرداد طی پیامی در حساب ایکس خود نوشت: حمله سایبری رژیم ایران به ستاد انتخاباتی ترامپ یادآور این است که بدترین دشمنان ما از بازگشت ترامپ می‌ترسند.

واشنگتن پست روز ۲۲مرداد نوشت: به‌گفته منابع مطلع، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا، اف. بی‌. آی، در حال بررسی تلاش‌های هکری مشکوک رژیم ایران برای هدف قرار دادن یکی از همکاران ترامپ و مشاوران کمپین بایدن-هریس است،

واشنگتن پست اضافه کرد: اف.بی.آی روز دوشنبه نیز رسماً اعلام کرد از ماه‌ها قبل از روز انتخابات، تحقیقات خود پیرامون امنیت ملی را آغاز کرده است.

اگر چه نماینده رژیم ایران در ملل متحد این اتهامات را رد کرد، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا ماه گذشته گفتند رژیم ایران در تلاش است اختلافات اجتماعی در آمریکا را دامن بزند و تلاش ترامپ برای باز پس‌گیری کاخ‌سفید را تضعیف کند، شبیه آنچه در سال ۲۰۲۰ انجام داد.

واشنگتن پست هم‌چنین خاطرنشان کرد دادستانی نیویورک ماه گذشته یک مرد پاکستانی مرتبط با رژیم ایران را به اتهام دست داشتن در یک طرح «کشتن در ازای پول» مرتبط با رژیم ایران که قصد داشت یک سیاستمدار یا یک مقام دولتی آمریکا را در خاک این کشور ترور کند، بازداشت کرد.

 

جان اُلیوت، دستیار سابق امنیت ملی در دولت ترامپ روز شنبه ۲۱مرداد در مصاحبه با فاکس نیوز درباره هک شدن کمپین ترامپ توسط رژیم گفت: تنها دلیلی که رژیم ایران برای دنبال کردن مستقیم رئیس‌جمهور ترامپ یا هک کردن کمپین او تلاش می‌کند این است که می‌ترسند ترامپ دوباره برگردد، زیرا رئیس‌جمهور ترامپ سلیمانی را کشت. او ما را از توافق فاجعه‌آمیز برجام خارج کرد و آنها نمی‌خواهند بار دیگر با قدرت او روبه‌رو شوند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0dfd25ac-1e5d-4127-b401-339e5eb82701"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات