728 x 90

روزنامه حکومتی ستارهٔ صبح: واکسنهای ایرانی روی دست تولیدکنندگان مانده است

واکسن کرونا - عکس از آرشیو
واکسن کرونا - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی ستارهٔ صبح به‌تاریخ ۱۵شهریور در گزارش امروز خود به ناگزیر پرده از بی‌کیفیت بودن واکسنهای تولید شده توسط باندهای مافیایی دارو در ایران پرده برداشت و نوشت: «واکسنهای ایرانی روی دست تولیدکنندگان مانده است. تمام مجموعه‌های تولید واکسن در یک حالت «استندبای» نگه داشته می‌شوند».

در یک خبر دیگر روزنامهٔ حکومتی سیاست روز نیز به ابعاد دیگری از وضعیت حوزه سلامت در ایران پرداخته و می‌نویسد: در بسیاری از کشورهای پیشرو در حوزه سلامت، عموماً بین ۳۰ تا۵۰پزشک به‌ازای هر ۱۰هزار نفر وجود دارد که این شاخص در ایران ۱۱و ۷دهم است.

ایران از نظر سرانه پزشک در مقایسه با کشورهای منطقه نظیر ترکمنستان، مغولستان و ازبکستان هم در جایگاه پایین‌تری قرار دارد.

وضعیت وخیم کرونایی استان لرستان

استاندار رژیم در لرستان در مورد وضعیت کرونایی این استان گفت:

«وضعیت شیوع کرونا در این استان و ابتلای شهروندان مطلوب نیست و احتمال بدتر شدن شرایط وجود دارد و این استان هم‌چنان در مرحله صعود بیماری کووید۱۹ می‌باشد و ممکن است وضعیت بدترشود».

این کارگزار حکومتی در ادامه صحبتهایش عنوان کرد که: «این استان به اوج پنجمین پیک کرونا نرسیده است».

وضعیت وخامت بار در میهنمان محصول مستقیم سیاست‌های ضدمردمی رژیم آخوندی و در رأس آنها فتوای جنایتکارانه ممنوعیت ورود واکسن معتبر توسط ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌ای است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2fb2b8e-f7ef-4318-932a-107d636610ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات