728 x 90

روزنامه المدینه عربستان:‌رودی جولیانی: مجاهدین خلق توان آزاد کردن ایران را دارند

روزنامه المدینه عربستان
روزنامه المدینه عربستان

روزنامه المدینه عربستان  امروز نوشت:‌ رودی جولیانی شهردار سابق در کنوانسیون   «ایران آزاد برای دموکراسی و حقوق بشر» که روز شنبه  در واشینگتن برگزار شد، گفت: جنبش مجاهدین خلق توان آزاد کردن ایران را دارد و بدون تغییر رژیم ایران، صلح در خاورمیانه امکانپذیر نیست. وی تأکید کرد که ترامپ نسبت به این موضوع ملتزم است..

 روزنامه المدینه  افزود:‌مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران طی  پیامی از ایرانیانی که از ایالتهای مختلف آمریکا به این کنوانسیون آمده بودند، تشکر نمود و با اشاره به صدها قیام و اعتراضاتی که ایران بعد از قیام دسامبر گذشته شاهد آن بوده است، تأکید کرد: مردم ایران در پی سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه‌اند و از جامعه جهانی می‌خواهند که از قیامشان برای براندازی رژیم حمایت کنند.

در همین حال سخنرانان این کنوانسیون بر حمایت خود از قیام مردم ایران و ضرورت اتخاذ سیاست قاطع در مقابل رژیم و حسابرسی از رژیمی که رکورد دار اعدام و بانک مرکزی تروریسم در جهان است، تأکید کردند.

در همین رابطه تعدادی از اعضای برجسته کنگره آمریکا از هردو حزب در پیامهای خود همبستگی‌شان را با این کنوانسیون اعلام و بر حمایت خود از مبارزه مردم و مقاومت ایران برای محقق شدن آزادی و دموکراسی تأکید نمودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87088baf-621e-4f97-9e19-215c5bb6927d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات