728 x 90

رئیس سازمان نظام پزشکی رژیم:‌ آمار اعلام شده با واقعیات فاصله دارد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

رئیس کل سازمان نظام پزشکی رژیم پنجشنبه ۱۱اردیبهشت به پنهان‌کاری آمار جان‌باختگان فاجعه کرونا اعتراف کرد و گفت:‌ «این‌که بگوییم این عدد با واقعیات خارجی منطبق است یا خیر؟ خیر این عدد فاصله دارد».

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، محمدرضا ظفرقندی افزود: «قطعاً آماری که اعلام می‌شود با آن چیزی که به‌صورت واقع اتفاق می‌افتد، تفاوت دارد به این دلیل که در پروتکل ابلاغی میزان مبتلایان بر اساس تستهای آزمایشگاهی مثبت اعلام می‌شود ولی واقعیت این است که بسیاری از افراد علامت ندارند و تست آزمایشگاهی از این افراد انجام نمی‌شود».

 

افزایش مبتلایان به کرونا در اهواز، دزفول و قم

به اعتراف کارگزاران رژیم شهرهای اهواز، دزفول و قم شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا بود.

معاون دانشگاه‌ علوم پزشکی دزفول گفت: آمار مبتلایان به کرونا در دزفول صعودی است.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: ۱۸۶مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در طول شبانه روز گذشته در خوزستان شناسایی شده است. وی گفت روند سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر دیده می‌شود.

در قم نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهر با اشاره به این‌که در حال حاضر ۱۶۰بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند گفت: حال ۵۰نفر از آنان وخیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4a1ebcf-272c-4fa3-8159-3f90f88ae4d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات