728 x 90

ذوالفقاری: تلخ‌ترین حادثه امنیتی حادثه آبان ۹۸ بود

قیام ابان ۹۸
قیام ابان ۹۸

ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور رژیم طی مصاحبه‌یی نگرانی نظام آخوندی را از تکرار خیزش و قیام را برملا کرد و سخت‌ترین سال از حیث امنیتی را قیام آبان ۹۸ عنوان کرد.

وی گفت: تامین امنیت کشور شبانه‌روزی است و تعطیل و غیرتعطیل ندارد. با این حال گاهی وقایعی رخ می‌دهد که دست‌اندرکاران امنیت نظام را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور رژیم افزود: نظام یک سری تهدیدات مضاعف (امنیتی) دارد. با شرایطی که ما داریم و دشمنی‌ها، طبیعتاً هم در حوزه‌های دفاعی و هم در حوزة‌ امنیت داخل نظام باید بیشتر دقت شود. در امن‌ترین ایام هم نمی‌توان تصور کرد تهدیدی متوجه کشور نشود چون تهدیدات بالقوه همیشه وجود دارد و اگر غفلت شود به فعلیت درمی‌آید.

 حتی در شرایط آرام باید بیشتر دقت کرد، در غیر این صورت ممکن است برای امنیت نظام مشکلاتی به‌وجود بیاید. تأمین عمومی، جلوگیری از عملیات تروریستی!! و تأمین امنیت مرزها. 

 

ذوالفقاری در وحشت از قیامهای آبان و دی ۹۸ گفت: حوادث دی ۹۸ (قیام) دلایل متعددی داشت. در آن سال مطرح می‌شد که نظام جشن چهلمین سال انقلاب را نخواهد گرفت. یکی از پروژه‌ها این بود که ابتدا اعتصاب،‌ بعد اعتراض و بعد اغتشاش باشد

 حوادث آبان۹۸ از حیث امنیتی یا اجتماعی-امنیتی برای نظام، به لحاظ نوع حوادث رخ داده، نوع خسارت وارد شده و نوع خشونت‌هایی که برخی از صحنة‌ اغتشاش داشتند، تلخ‌ترین حادثه‌ای بود که برای نظام اتفاق افتاد. امیدوارم روایت صحیح آن، روزی بیان شود که چه بود و چه شد.

 

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور رژیم در وحشت از اعلام آمار شهیدان قیام آبان گفت: در آنجا (قیام آبان۹۸) شاهد فضاسازی‌ها و دامن زدن‌ها بودیم. مثلا برخی مسئولان اخیرا تعداد جانباختگان را ۴۰۰نفر اعلام کردند، در حالی که آمار ۲۳۰ نفر است. اما رسانه‌های معاند تعداد جانباختگان را ۱۵۰۰نفر اعلام کردند.

وی در هراس از اوجگیری اعتراضات در انتخابات نمایشی رژیم گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ ستاد امنیت انتخابات تشکیل می‌شود برای تأمین امنیت محل اخذ شعب رأی، تأمین مسیر‌ها و شهرها و .... (خبرگزاری حکومتی ایرنا -۱۲فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fd343b9-8f2d-4bc2-b79f-058fc3851a20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات