728 x 90

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با آقای آنتونیو لوپز استوریز نماینده پارلمان اروپا

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با آقای آنتونیو لوپز استوریز نماینده پارلمان اروپا
دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با آقای آنتونیو لوپز استوریز نماینده پارلمان اروپا

روز چهارشنبه ۵‌مهر ۱۴۰۲، مريم رجوی با آقای آنتونیو لوپز استوریز وایت، نماینده پارلمان اروپا از اسپانیا و عضو کمیسیون خارجه و زیرکمیته دفاع و امنیت پارلمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آقای لوپز استوریز، با اشاره به حمایت گسترده نمایندگان پارلمان اروپا از قیام سراسری مردم ایران گفت: مرگ ژینا ـ مهسا امینی و اعتراضات گسترده مردم ایران و سرکوب بیرحمانه آن توسط رژیم، موج مخالفت و اعتراض علیه رژیم ایران را در میان نمایندگان پارلمان برانگیخته و این از معدود موضوعاتی است که همه اعضای پارلمان از طیف‌های مختلف سیاسی روی آن اجماع دارند.
آقای لوپز که پیش از این در لیست تحریم‌های رژیم آخوندی قرار گرفته بود، گفت برچسب تروریستی از سوی این رژیم برای من یک مدال افتخار است و نشان می‌دهد که قدمهای مؤثری برداشته‌ایم. اما تا آنجا که به مقاومت ایران برمی‌گردد بسیاری از نمایندگان تحت تأثیر مقاومت و ایستادگی شما هستند و بی‌توجه به دخالت‌ها و اعمال نفوذ به حمایت و همبستگی با شما ادامه می‌دهند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ضمن تشکر از آقای لوپز استوریز و همکارانش در پارلمان اروپا به‌خاطر حمایت از مقاومت ایران و به‌ویژه دفاع از حقوق مجاهدین در اشرف و لیبرتی و سپس در اشرف۳ در آلبانی گفت: ما یک مقاومت مستقل هستیم که ۴۴سال متکی به نیروی خود و مردم‌مان جنگیده‌ایم.
صف بی‌انتهای شهیدان ما و ۱۲۰‌هزار اعدام سیاسی در ایران در حاکمیت آخوندها گواه همین حقیقت است.
خانم مریم رجوی یادآور شد به‌رغم دستگیری بیش از ۳۰هزار نفر در جریان قیام پیوسته شمار بیشتری به مبارزه علیه فاشیسم ستمگر دینی می‌پیوندند.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e89fa9eb-09e4-4baa-9e30-13481bce51a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات