728 x 90

لیندا توماس گرینفیلد: الآن دیگر زمان حرف‌زدن نیست، بلکه وقت عمل فرا رسیده است

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل
لیندا توماس گرینفیلد، سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، روز چهارشنبه ۱۰اسفند در مورد فعالیت‌های رو به افزایش رژیم ایران در زمینه دستیابی به سلاح هسته‌یی هشدار داد.
لیندا توماس گرینفیلد که در یکی از کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا صحبت می‌کرد، گفت: «این موضوع (غنی‌سازی اورانیوم با غلظت بالا) بسیار نگران‌کننده است و ما در حال بررسی چگونگی واکنش خود به این رخداد هستیم».
در همین رابطه هال راجرز، نماینده جمهوریخواه از لیندا توماس گرینفیلد پرسید: «با توجه به این‌که ایران قبلاً موانعی برای بازرسی‌های هسته‌یی آژانس ایجاد کرده، چگونه می‌توانیم مطمئن باشیم که حال عمداً میزان غنی‌سازی اورانیوم را برای دستیابی به سلاح هسته‌یی تشدید نمی‌کند؟»
وی در پاسخ به این سؤال تأکید کرد «الان دیگر زمان حرف‌زدن نیست، بلکه وقت عمل فرا رسیده است».
این در حالیست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه تأیید کرد که بازرسان این نهاد ذرات اورانیوم غنی‌شده با غلظت سطح ۸۳.۷درصد را در ایران کشف کرده‌اند. از طرفی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد این سطح از غنی‌سازی اورانیوم فاصله چندانی با سطح ۹۰درصدی مورد نیاز برای تولید سلاح هسته‌یی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bc17f9f-9989-4ff7-8bf6-de4df9f77353"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات