728 x 90

فضیحت دخالت‌های فرمایشی در جریان بررسی شتاب‌زدهٔ کابینهٔ رئیسی جلاد در مجلس آخوندی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

فضیحت دخالت‌های فرمایشی در جریان بررسی شتاب‌زدهٔ کابینهٔ رئیسی جلاد در مجلس آخوندی، در جلسه روز سه‌شنبه دوم شهریور، سر و صدای برخی از اعضای مجلس ارتجاع راهم در آورد و باعث جنگ گرگها و تشنج شد.

غضنفرآبادی، مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

دارد باب می‌شود که نمایندگان به استقبال وزرای پیشنهادی می‌روند این به دور از شأن مجلس است و در ذهن چنین تداعی می‌کند که حمایت‌های محلی، منطقه‌یی بر انتخاب درست و منطقی و دقت کلی نمایندگان به ذهن متبادر می‌شود.

رضائی، مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

متأسفانه در روزهای گذشته افرادی آمدند اینجا صحبت کردند به‌عنوان مخالف که مخالف نبودند! و بعضاً موافق بودند و تعریف و تمجید می‌کردند یا تحلیل و سؤال ارائه می‌دادند این برخلاف قانون است و شائبه ایجاد می‌کند این شائبه در شأن این مجلس انقلابی نیست این شائبه که خواستند وقت مخالفان را بگیرند یا این شائبه که خواستند فرصتی برای موافقان با مخالفان صوری ایجاد کنند یا بحث اصل حرف زدن هست

این‌که عده‌یی به‌عنوان موافق یا مخالف وزیر پیشنهادی شعر بخوانند در شأن مجلس نیست.

نکته بعدی این است که جریاناتی خارج از مجلس برای رأی اعتماد برخی از وزرا دارند تلاش می‌کنند قطعاً حجت الاسلام رئیسی راضی به این نیست که عده‌یی اینجا به دلالی رأی بپردازند.

نکته آخر که سربسته می‌گویم و مصلحت کشور نیست که بخواهم اون را باز کنم.

آخوند سلیمی، مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

دیدم برخی شروع کردند بعضی از مباحث خلاف را گفتن در بیرون که بله همه امور مرتبط با رهبر انقلاب است که باید یادآور شد نه در برخی موارد مرتبط با وزرا صرفاً عدم مخالفت ایشان مطرح است، ولی تعیین‌کننده آنها و معرفی آنها توسط رئیس‌جمهور است و این افراد باید پاسخگو باشند... . .

احمدی بیغش، مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

چرا باید رئیس محترم مجلس جلساتی را منعقد کنند و افرادی را فرا بخوانند و به نوعی خط دهی کنند که چه کسانی رأی بیاورند و چه کسانی نیاورند آخه این‌که بیایند یک عده‌یی را گلچین کنند به اونها خط دهی کنند که این چند تا وزیر بیفتند اون چند تا وزیر نیفتند من این را روا نمی‌دانم

امیرآبادی، مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

این‌که عزیزی بیایید اینجا مطرح بکند که رئیس یک قوه دارد طراحی می‌کند که دوتا سه تا چهارتا وزیر بیفتد، آقای رئیس این اختلاف‌افکنی بین دو قوه است و این درست نیست. اختلاف افکنی بین دو قوه یعنی دودش تو چشم مردم رفتن است. من خواهش می‌کنم از آقای احمدی بیغش شما در صحبتهایتان وضعیت و مسایل امنیت ملی را در نظر داشته باشید.

پاسدار قالیباف تلاش کرد فضیحت بررسی نمایشی و فرمایشی کابینه جلادان را رفع و رجوع کند و سرانجام به وحوش مجلس ولایت هشدار داد که با شقه و انشقاق آب به آسیاب دشمن نریزند!

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۲شهریور ۱۴۰۰:

هم اخبار پنهان و هم اخبار آشکار دارد این را می‌گوید که امروز دشمنان این کشور و انقلاب به‌دنبال انشقاق بین اختلاف بین مجموعه‌های ساختاری و این اساساً دوستان شهادت می‌دهند که در جلسات ۱۰-۱۵ روز اخیر مرتب به این موضوع من اشاره کردم.

دوستان ما در جبهه انقلاب بدانند برای کار نکردن دیگر هیچ بهانه‌یی وجود ندارد و نکته دوم نیز این است که جبهه انقلاب، دولت، مجلس و قوه قضاییه همه و همه محکوم به موفقیت هستیم و هر کسی که چنین ضعفی را بخواهد دنبال کند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲شهریور۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e38f3135-1c76-4893-b7e1-16981ea5298b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات