728 x 90

خطیب وزیر اطلاعات بدنام رژیم: دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند

آخوند خطیب وزیر  اطلاعات آخوندی
آخوند خطیب وزیر اطلاعات آخوندی

آخوند خطیب وزیر اطلاعات بدنام رژیم

دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند

و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند

خامنه‌ای دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی را مکلف به جهاد تفاهم کردند

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - ۹مهر ۱۴۰۲:

وزیر اطلاعات با تشریح جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاریهای تهران گفت: قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی افزایش چشمگیر داشته است.

خطیب وزیر اطلاعات در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت استانی که با عنوان همایش «انتخابات قوی، منظم و مؤثر» در شهر مشهد مقدس برگزار شد،

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی را مکلف به جهاد تفاهم کردند.

وزیر اطلاعات هم‌چنین گفت: در روزهای گذشته مردم در برابر توطئه‌ها و آشوبگریهای دشمنان که به‌منظور تداوم جنگ ترکیبی در کشور طراحی کرده بودند، پیروز شدند که این را مدیون رهبری هستیم.

خطیب در ادامه به بیان برخی از اتفاقات و حوادثی که در یکی دو ماه گذشته به‌منظور مقابله با طراحی‌های دشمنان شکل گرفت، پرداخت و گفت: دشمن در سال گذشته تمام امکاناتش را برای ایجاد اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی به کار گرفت.

وی اعلام کرد: یکی از راه‌کارهای دشمنان ایجاد حرکت‌های ایذایی و تروریستی در داخل کشور بود تا بی‌ثبات‌سازی و امنیت‌زدایی را رقم بزنند که این اقدامات تروریستی مقدمه ایجاد آشوب مجدد در کشور بود.

 

وزیر اطلاعات خبر داد: بر اساس اقدامی که سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق انجام داد، توافق‌نامه شش‌ماهه‌ای بین ایران و عراق به‌وجود آمد تا گروهک‌ها خلع‌سلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و گروهک‌ها کارگاههایی به‌منظور ساخت بمب و... در داخل کشور نیز فعال کردند. این کارگاهها در شهرهای مختلف شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

خطیب تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند.

وی هشدار داد که دشمنان به‌دنبال تداوم فتنه‌گری تا زمان برگزاری انتخابات هستند تا اختلافات درونی و اغتشاشات جدید به‌وجود آورند. همه باید برای برگزاری امن انتخابات تلاش کنند تا همگرایی‌ها تداوم پیدا کند و از تداوم فتنه‌گری جلوگیری شود.

خطیب اضافه کرد: وحشت آنها موجب شده تا فهرستی برای ترور تهیه کنند و برعهده بگیرند. یک روزی با کشتن قاسم سلیمانی گفتند که ما یک تهدید فوری را از جهان برداشتیم. اعلام کردند ما به تروریسم خاتمه دادیم. امروز جایگزین و جانشین او، قاآنی را هم تهدید به ترور می‌کنند. اگر خاتمه دادید چرا دوباره می‌خواهید دست به ترور بزنید؟

(خبرگزاری تسنیم رژیم ۹مهر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d549d121-f3a9-4982-98e5-57ed785782a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات