728 x 90

حکومت کشتار

در حالی که سایر کشورها با تعطیلی کارها و حل مشکلات معیشت مردم، به‌جنگ کرونا می‌روند، روحانی تعطیلی کارها را توطئه دشمن ‌خواند.

آخوند روحانی: «ضدانقلاب توطئه‌اش این است که یک کاری کند که در ایران کار تعطیل بشود... این هدف آنهاست ما نباید بگذاریم این هدف محقق بشود».

پیش از این یکی از عناصر باند خودش گفته بود: «فقط در موضوع کرونا نیست که مسئولان ایران به تئوری توطئه پناه برده‌اند، اساساً هر چیزی که باب میل جمهوری اسلامی نباشد... به تئوریهای توطئه نسبت داده می‌شود».(صادق زیبا کلام ـ انصاف نیوز ۲۶اسفند ۹۸)

پزشکیان ۲۰اسفند ۹۸: «برخورد صادقانه تلخ هم باشه بهتر از برخورد منافقانه‌ای است که بعد گندش بیاد بالا».

یک عضو مجلس ارتجاع با اشاره به بی‌اعتمادی و نفرت عمومی از نظام گفت: «مسئولان از ابتدا، شیوع ویروس را کتمان کردند و زمانی که به پیک رسید، آن را به مردم اطلاع‌رسانی کردند».(سایت حکومتی بهارنیوز ـ پروانه سلحشوری)

خطرناک‌ترین موضوع یعنی بدتر از کرونا بی‌اعتمادی مردم است.

یک عضو سابق مجلس آخوندی، علت شرایط انفجاری جامعه را پنهان‌کاری و دوگانگی با مردم می‌داند و می‌گوید: «مردم از این‌که نامحرم تلقی بشوند از این‌که غیرخودی تلقی بشوند عصبانی می‌شوند چه اونموقعی که آمار جانباختگان آبان و یا دلایل سقوط هواپیما از نظر اونها پنهان نگه‌داشته شد».(ابراهیم اصغرزاده ۲فروردین ۹۹)

با این حال روحانی هنوز حاضر نیست یک گام در جهت درمان و معیشت مردم بردارد.

آخوند روحانی: «اگر کسی بنا است استراحت کند، یا ایزوله بشود، قرنطینه بشود، برای مدت ۲هفته، اگر حالش حال وخیم نیست، بهترینش خانه است».

این است منطق حکومت کشتار و کرونای ولایت در میهن.

اول پنهان‌کاری می‌کند، وقتی ویروس منتشر شد می‌گوید توطئه دشمن است و زمانی‌ که مردم مبتلا شدند می‌گوید ۲هفته در خانه ایزوله شوید اما کار را تعطیل نکنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a582cb15-733d-4853-9e7e-867d624659a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات