728 x 90

حمایت سناتور روی بلانت از تحریم بزرگترین حامی تروریسم در جهان

سناتور روی بلانت
سناتور روی بلانت

تلویزیون فاکس‌نیوز ۶خرداد۹۷:

در مورد ایران مایک پمپئو ۱۲ماده را تعیین کرده و می‌خواهد رژیم ایران آنها را برآورده کند تعدادی از آنها موضوعات بسیار مهمی هستند. مانند:

  • دست کشیدن از برنامه اتمی
  • تامین دسترسی بازرسان به‌طور کامل
  • پایان دادن به حمایت از گروه‌های تروریستی
  • پایان دادن به برنامه موشک بالستیکی
  • آزاد کردن شهروندان آمریکایی

این لیست ادامه دارد و درخواستهای بسیاری را مطرح کرده است.

رژیم ایران گفته است هیچ انگیزه‌ای برای مذاکره بادولت آمریکا که توافق اتمی را پاره کرده ندارد. این به‌نظر بن‌بست می‌رسد اگر این طور باشد طرح B چیست؟

سناتور روی بلانت از اعضای ارشد سنای آمریکا: اول از همه توافق اتمی با رژیم ایران توافقی بود که به آنها اجازه می‌داد نهایتاً سلاح اتمی داشته باشند و این توافقی نبود که دولت ما باید وارد آن می‌شد. به همین دلیل کنگره هیچوقت توافقی را که ما وارد آن شدیم تأیید نمی‌کرد.

از آنچه که طی ۲۰سال برای کره شمالی اتفاق افتاده ما می‌فهمیم که نخواهیم گذاشت این امر برای ایران اتفاق بیفتد و نمی‌خواهیم که آنها دارای سلاح اتمی شوند، در حالیکه توافق فعلی این اجازه را می‌دهد!

ما نمی‌خواهیم که آنها موشکهای بالستیکی را آزمایش کنند در حالی که این کار را انجام می‌دهند!

 

رژیم ایران باید فعالیتهای تروریستی را متوقف کند

سناتور روی بلانت افزود: آنها باید فعالیتهای تروریستی در سراسر جهان را متوقف کنند.

تلویزیون فاکس نیوز:‌ شما به اروپاییان فشار می‌آورید که همکاری کنند؟

سناتور روی بلانت عضو ارشد سنای آمریکا: ما خواهیم دید رئیس‌جمهور دونالد ترامپ تا کجا با این تحریمها تهاجم خواهد کرد و عملاً به تحریمهای گذشته بر خواهد گشت.

تحریمهای ما علیه دولتها و شرکتهایی خواهد بود که با دولت ایران معامله کنند. دولتی که اصلی‌ترین کشورحامی تروریسم است.

سناتور روی بلانت گفت:‌ به صراحت باید گفت رژیم ایران طی چند سال گذشته فعالیتهای تروریستی را با جعبه‌های پولی که ما به آنها برگرداندیم تأمین مالی کرده است.

 

۱۵۰میلیارد دلار پولهای برگشتی به ایران چه شد؟

پیش از این دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود ما بر اساس توافق اتمی با رژیم ایران که بدترین توافق است ۱۵۰میلیارد دلار پول را به رژیم ایران دادیم که یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار آن به‌صورت پول نقد برای آنها ارسال شد. این غیرقابل قبول است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04a09215-48bc-48cf-b305-67b9ed9ba43a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات