728 x 90

جو بایدن: دولت من سرویس امنیتی رژیم ایران را به‌دلیل بازداشت آمریکایی‌ها لیست‌گذاری کرد

جو بایدن
جو بایدن

رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، در سخنرانی خود در نشست سالانه خبرنگاران در کاخ سفید، به خانواده‌های آمریکایی‌هایی که در ایران و سایر کشورها نگهداری می‌شوند، پیامی ارسال کرد.

وی گفت با امضای فرمان اجرایی جدید، عواقب شدیدتری را برای گروه‌های جنایتکار و تروریستهایی که از انسان‌ها به‌عنوان ابزار فشار سیاسی استفاده می‌کنند، فراهم کردم.

به گزارش سی اسپین ۱۰اردیبهشت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبرنگاران کاخ سفید، در بخشی از سخنرانی خود به مسائل مربوط به ایران پرداخته و از محکومیت خود در قبال نگهداری نادرست آمریکایی‌ها در ایران و دیگر نقاط جهان خبر داد. وی به خانواده‌های آنها ابراز همدردی کرد و اعلام کرد که دولتش برای بازگشت آنها به خانه خودشان تلاش خواهد کرد. هم‌چنین، وی اعلام کرد که یک فرمان اجرایی برای افزایش عواقب برای گروه‌های جنایتکار و تروریستهایی که درگیر استفاده از انسان‌ها به‌عنوان ابزارهای چانه‌زنی و فشار سیاسی هستند، امضا کرده‌اند و دولتش یک سرویس امنیتی در روسیه و ایران را که بر بازداشت نادرست آمریکایی‌ها متمرکز است، لیست‌گذاری کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0f78abb-0107-4d3a-b658-b90d5077b1cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات