728 x 90

جمهوریخواهان با ارائه ۶ لایحه، به دنبال جلوگیری از ورود جو بایدن به توافق هسته‌ای با ایران هستند

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

واشنگتن اگزمینر در گزارشی به قلم ریس گورمن؛ گزارشگر کنگره؛ از تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از ورود جو بایدن به توافق هسته‌یی با ایران می‌نویسد: «اعضای کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان ۶لایحه برای جلوگیری از ورود مجدد دولت جو بایدن به توافق هسته‌یی با ایران ارائه کردند.
این لوایح به‌دنبال اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران و جلوگیری از ورود دولت بایدن به یک توافق هسته‌یی جدید با ایران یا بازگشت به توافق قبلی است که در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما در سال۲۰۱۵ آغاز شد».
بر اساس گزارش ریس گورمن «یک لایحه تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران را گسترش و تقویت می‌کند. و لایحه دیگر، بایدن را از لغو تحریم‌ها علیه تروریست‌های رژیم ایران منع می‌کند، لایحه‌ای دیگر از فرمان اجرایی دولت اوباما برای تحریم رهبران دولت ایران، پلیس، نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران استفاده می‌کند».
گورمن در مقاله خود ادامه می‌دهد: «لوایحی که به‌طور قابل توجهی مانع از هر گونه امیدی که دولت بایدن برای ورود به توافق هسته‌یی با ایران دارد می‌شود توسط گروه ویژه امنیت ملی کمیته، که شامل جو ویلسون؛ رئیس این گروه و نمایندگان پت فالون؛ برایان استیل؛ داگ لمبورن؛ کوری میلز و جان جمیز تهیه شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff10500a-1367-47df-9669-c25fd7b04636"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات