728 x 90

جزییاتی از تهاجم نیروهای جمهوری آذربایجان به سلولهای خفته رژیم آخوندی

عملیات گسترده وزارت کشور آذربایجان علیه شبکه جاسوسی رژیم ایران در باکو
عملیات گسترده وزارت کشور آذربایجان علیه شبکه جاسوسی رژیم ایران در باکو

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه۱۳ بهمن در جریان عملیات گسترده وزارت کشور آذربایجان علیه شبکه جاسوسی رژیم ایران در باکو و شهرهای دیگر این کشور، علاوه بر دستگیری ۳۹تن، خبرگزاری «سلام نیوز» و شبکه تلویزیونی «اینترآذ» نیز هدف این عملیات ضدجاسوسی قرار گرفتند.

دستگیرشدگان که برخی از آنها تحت پوشش فعالیت‌های مذهبی فعالیت می‌کردند، از طریق شبکه‌های اجتماعی، دستورات سرویسهای ویژه اطلاعاتی رژیم ایران را اجرا می‌کردند. آنها برای ایجاد آشوب در آذربایجان نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

هم‌چنین در بیانیه وزارت‌خارجه جمهوری آذربایجان آمده است ما از تمامی امکانات بین‌المللی برای محکومیت گسترده حمله تروریستی به سفارت خود در تهران و مجازات عاملان این اقدام استفاده خواهیم کرد.

در همین حال وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز ۱۲بهمن در بیانیه‌یی اعلام کرد: «ما اقدام تحریک‌آمیز رژیم ایران را محکوم و اعلام می‌کنیم که ایران باید به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند. ما از تمامی امکانات بین‌المللی برای محکومیت گسترده اقدام تروریستی علیه سفارت خود و مجازات عاملان این اقدام استفاده خواهیم کرد».

وزارت کشور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه اعلام کرد: طی عملیاتی ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر را با یک محموله ۱۱۴کیلویی بازداشت کرده است. بنا به گزارش این وزارتخانه دستگیر شدگان اعضای یک گروه جنایتکار سازمان‌یافته بودند که با نامهای مستعار «پنهان»، «بابا»، «پیمان» و «آراز» مقادیر زیادی مواد مخدر را از ایران به آذربایجان ارسال می‌کردند و جوانان را به سمت مواد مخدر جذب می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa9393fb-600b-4dd9-82fa-c36bb62e4009"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات