728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی کارگران پالایشگاه پترو پارس وبیکاری کارگران فولاد آرمان شفق

-

تجمع اعتراضی کارگران پالایشگاه پترو پارس عسلویه
تجمع اعتراضی کارگران پالایشگاه پترو پارس عسلویه

تجمع اعتراضی کارگران پالایشگاه پترو پارس

کارگران پالایشگاه پترو پارس واقع در فاز‌ 19 منطقه ویژه عسلویه صبح روز یکشنبه 9خرداد 95 برای دومین روز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران معترض با پوشش سفید یکدست و در دست داشتن بنرهایی، در محل ورودی پالایشگاه پتروپارس تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواستار پیگیری حقوق عقب مانده خود شدند.

در این بنر به‌نقل از امام جعفر صادق (ع) نوشته شده است: ”پیش از آن‌که عرق کارگر خشک شود، مزد او را بپردازید نه بعد از 6ماه! “

روز شنبه 8خرداد نیز حدود 300تن از کارگران پالایشگاه پترو پارس، در مقابل درب ورودی محل کارشان تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران معترض گفتند: «هنوز حقوق ماههای مرداد، شهریور، دی، بهمن و اسفند سال گذشته آنها پرداخت نشده است، از سوی دیگر از اسفند 94 که بیکار شده‌اند هنوز وضعیت شغلی آنها مشخص نیست» .

رکود در فولاد آرمان شفق و بیکاری 54کارگر

کارخانه فولاد آرمان شفق به‌دلیل رکود، 54تن از کارگران این واحد صنعتی را از ابتدای خرداد ماه اخراج کرد. اخراج شدگان از کارگرانی هستند که هر یک تا نزدیک به 10سال سابقه کاری دارند.

کارگران می‌گویند هم‌اکنون بیش از یک ماه از دستمزد آنها پرداخت نشده است، علاوه بر آن قرارداد کارگران هر یک ماه یک بار تمدید می‌شود و این موضوع باعث نگرانی و نداشتن انگیزه کار کردن در کارگران شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04bbe517-0839-4b37-9df7-28f4e6221860"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات