728 x 90

جان باختن یک دختر ۱۲ساله در هرمزگان و یک شهروند کرد توسط نیروهای سرکوبگر

دژخیمان خامنه ای به بهانه های مختلف به روی مردم بی دفاع آتش می‌گشایند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

جان باختن یک دختر ۱۲ساله در هرمزگان و یک شهروند کرد توسط نیروهای سرکوبگر

دژخیمان خامنه‌ای به بهانه‌های مختلف به روی مردم بی‌دفاع آتش می‌گشایند

روز یکشنبه ۴دی در چهلمین شب شهادت کیان پیرفلک کودک ۹ساله که شامگاه ۲۵آبان با شلیک دژخیمان خامنه‌ای در ایذه به‌شهادت رسید، نیروهای سرکوبگر در مسیر لامرد بستک در غرب استان هرمزگان در پاسگاه جناح شهرستان بستک خودروی یک خانواده را به گلوله بستند که در پی آن «سها اعتباری» دختر ۱۲ساله مجروح شد و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

از آنجایی که مردم منطقه شاهد صحنه بودند و امکان انکار وجود نداشت، جانشین نیروی سرکوبگر انتظامی هرمزگان به توجیه این جنایت فجیع پرداخت و ابلهانه گفت: «مأموران به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با شیشه دودی غلیظ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده اقدام به فرار کرد... در این تعقیب و گریز با توجه به پستی و بلندیهای متعدد مسیر و پنچری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد» (خبرگزاری فارس سپاه پاسداران - ۵دی).

در یک جنایت مشابه روز سه‌شنبه ۳دی مأموران حکومتی مستقر در ورودی کامیاران به یک خودروی پژو ۴۰۵ تیراندازی کردند و فرشاد ابراهیمی راننده خودرو را به‌قتل رساندند. نیروهای سرکوبگر پیکر فرشاد ابراهیمی را به کرمانشاه منتقل کرده و از تحویل آن به خانواده و بستگان وی خودداری می‌کنند.

نیروهای سرکوبگر در وحشت از قیام سراسری مردم به‌دستور شخص خامنه‌ای به بهانه‌های مختلف بدون ترس از هر گونه حسابرسی به روی مردم بی‌دفاع در شهرها و جاده‌ها آتش می‌گشایند و آنها را به‌قتل می‌رسانند. اما این جنایتهای فجیع از سوی جوانان شورشگر و قیام‌آفرین بی‌پاسخ نخواهد ماند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵ دی ۱۴۰۱ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07923416-4096-4476-87d4-db011ea5b37d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات