728 x 90

هشدار کیهان خامنه‌ای به آخوند شیاد روحانی نسبت به تکرار قیام ۸۸

آخوند شیاد روحانی - پاسدار شریعتمداری
آخوند شیاد روحانی - پاسدار شریعتمداری
روزنامه حکومتی کیهان وابسته به ولی‌فقیه ارتجاع در یادداشت روز خود شعبده مناظره روز جمعه 22 اردیبهشت را که در مورد اقتصاد است برای همه نامزدهای نمایش انتخاب حیاتی دانسته و آن را پاشنه آشیل دولت دانسته است و نسبت به خواب تکرار قیام 88 هشدار داده است.

در قسمتی از این مقاله آمده است: «اگر ‌چه فردا روز مناظره اقتصادی است اما با توجه به اظهارات عجیب و غریب دولتی‌ها طی یکی دو روز گذشته (مثلاً این جمله که اگر به رقبای من رأی دهید، آنها در پیاده‌روها بین مرد و زن دیوار خواهند کشید!، من اینها را می‌شناسم، 28سال است که حکم اعدام صادر می‌کنند و... .) می‌توان پیش‌بینی کرد، فردا این عده از هرچیزی، با ربط و بی‌ربط خواهند گفت الا اقتصاد!
برخی علائم می‌گویند دولت یازدهم به آخر خط رسیده که به سیم آخر زده است. له کردن دموکراسی، اخلاق، ارزش‌های نظام و تحریک قومیتها و مذاهب و از همه مهمتر حمله به امنیت رشک‌برانگیزی که با داعش هم نتوانستند آن را از ما بگیرند به قیمت رسیدن به قدرت یعنی، دولت مستقر نه برای مردم و کشور که برای شعار‌های انتخاباتی خود هم پشیزی ارزش قائل نیست. اعتدال کجا، انتحار کجا؟
اما فرض بگیرم به جای نصایح دلسوزان و دوستداران خود به نقشه‌های اطرافیان افراطی خود عمل کردند و فردا، تمام سابقه سی‌و چند ساله خود در نظام جمهوری اسلامی ایران را هم به چالش کشیدند. آن وقت چه می‌شود؟
پاسخ این سؤال را دیروز رهبر انقلاب به‌وضوح دادند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
شاید برخی اطرافیان دولت، خواب تکرار فتنه 88 را می‌بینند. اما دیروز رهبر انقلاب پاسخ این عده را هم دادند. .. تکرار آن حماقت از سوی اعتدالیون، تکرار همان واکنش قاطع مردمی را به‌دنبال خواهد داشت و تکرار آن واکنش یعنی رسیدن به نقطه بی‌بازگشت. آقای روحانی! مراقب اطرافیانتان باشید چرا که هیچ ردایی حتی ردای ریاست‌جمهوری ارزش افتادن در این ورطه را ندارد. با اعتدال آمدید، انتحار کجا، شما کجا؟».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/655ae8be-1865-4e52-9237-4049ae187db2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات