728 x 90

تهدید به آدم‌ربایی و تروریسم علیه مجاهدین سه روز پس از نصب جلاد ۶۷ به ریاست جمهوری

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تهدید به آدم‌ربایی و تروریسم علیه مجاهدین سه روز پس از نصب جلاد۶۷ به ریاست جمهوری

روز سه‌شنبه اول تیرماه، سه روز پس از شعبده انتخابات و نصب آخوند رئیسی جلاد ۶۷ به ریاست جمهوری، سپاه پاسداران در خبرگزاری تحت کنترلش، آشکارا مسئولیت آدم‌ربایی مخالفان در خارج از ایران را به عهده گرفت و سازمان مجاهدین را به اقدامات تروریستی تهدید کرد.

خبرگزاری فارس ضمن «هشدار جدی» به «کشورهای اروپایی» و «هزینه گزاف» حمایت از مجاهدین و یادآوری مخالفانی که توسط «دستگاههای اطلاعاتی ایران در داخل و خارج»، «یکی پس از دیگری به ایران انتقال داده شده و به دست عدالت محاکمه شدند» نوشت: «اگر نبود صبر راهبردی و رعایت برخی مسائل از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور که مصلحت ایجاب می‌کند، آنطور که آنها تصورش را هم نمی‌توانند داشته باشند و از جایی که هرگز فکرش را نمی‌کنند، ضربات فلج کننده‌ای دریافت می‌کردند و البته که هنوز هم این فرصتها در دسترس ایران هست».

تهدیدات سپاه پاسداران، یادآور تهدید پاسدار علی شمخانی در بحبوحه قیام دیماه ۹۶ است که ضمن تأکید بر نقش مجاهدین در قیام گفت آنها «پاسخ مناسب را از جایی که نمی‌دانند دریافت خواهند کرد» (جام جم ۱۱دی ۱۳۹۶). ۸۰روز بعد از این تاریخ رژیم آخوندی درصدد انفجار مراسم نوروزی مجاهدین در آلبانی و ۶ماه بعد در ۹تیر۱۳۹۷ درصدد انفجار در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس با حضور خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت و شخصیتهای برجسته خارجی بود.

دادگاه بلژیک در بهمن‌ماه گذشته اسدالله اسدی یک دیپلمات تروریست رژیم را به‌خاطر توطئه تروریستی علیه گردهمایی پاریس به ۲۰سال و سه مزدور همدستش را به ۱۵ تا ۱۸سال زندان محکوم کرد.

تهدیدات به‌ عملیات تروریستی و آدم‌ربایی از سوی رژیم آخوندی ضرورت اتخاذ یک سیاست قاطع شامل بستن سفارتها و نمایندگیهای این رژیم و محاکمه، مجازات و اخراج مزدوران و مأموران اطلاعات آخوندها در خارج کشور و سلب تابعیت و پناهندگی از آنها را مضاعف می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳تیر۱۴۰۰ (۲۴ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dbacab4-ad5b-406d-8ef8-840a2ca079b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات