728 x 90

بیانیه شماری از اعضای مجلس ارتجاع در سوزش از تحریم مرکز تروریستی المصطفی

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

۱۷۵ تن از اعضای مجلس ارتجاع غیظ و سوزش رژیم را در رابطه با تحریم مرکز تروریستی المصطفی وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران برملا کردند.

مجلس آخوندی:

«بیانیه بیش از ۱۷۵نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت تحریم جامعه المصطفی‌العالمیه از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکای جنایتکار تحریم جاهلانه این مرکز علمی بین‌المللی را عملی غیراخلاقی، نامشروع و منافی همه معیارهای جهانی دانسته و آن را به‌شدت محکوم می‌نماید و حمایت قاطع خود را از این نهاد فاخر اعلام می‌داریم». (سایت خانه ملت رژیم ۷دی)

در بیانیه وزارت‌خارجه آمریکا در روز ۱۸ درباره این مرکز تروریستی آمده است: «مرکز المصطفی که شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، به‌عنوان یک مرکز جذب نیرو، توسط سپاه پاسداران رژیم ایران برای جمع‌آوری اطلاعات و عملیات از جمله جذب شبه‌نظامیان خارجی تحت کنترل سپاه پاسداران و نیروی قدس که در سوریه به‌نمایندگی از رژیم بشار اسد می‌جنگند، مورد استفاده قرار می‌گیرد». (سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۸آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ede738f3-c434-4a38-970d-a351bbb49137"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات