728 x 90

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج - فعالیت کانونهای شورشی به‌ مناسبت حماسه ۵مهر ۶۰و آغاز سال تحصیلی در ایران

فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت ۵ مهر و آغاز سال تحصیلی
فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت ۵ مهر و آغاز سال تحصیلی

ادامه فعالیت کانونهای شورشی به‌ مناسبت سالگرد حماسه ۵مهر ۶۰، و آغاز سال تحصیلی در ایران اسیر.

مریم رجوی در پیام آغاز سال تحصیلی و سالگرد حماسه ۵مهر ۶۰، از جمله گفت:

در آستانه روز ۵مهر، خاطره سرخ نبرد درخشانی را که در سال ۱۳۶۰در همین روز، توسط نسل جوان ایران خلق شد، گرامی‌ می‌داریم.

بازگشایی مدرسه‌ها و دانشکده‌ها در سالی که با قیام و جنبش اعتراضی آمیخته است، اهمیت ویژه‌یی دارد.
درس اول درس آزادی است.
درس دوم از خودگذشتگی برای آزادی است.
اما سومین درس، اتحاد و همدلی برای آزادی است که در برپایی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت بارز می‌شود.
بنای یک نظام آموزشی پیشرفته و دموکراتیک فقط با سرنگونی رژیم ولایت فقیه به‌دست می‌آید. خواست‌های معلمان معترض برای آزادی و عدالت،... در گرو به‌زیر کشیدن استبداد دینی است.
راه‌حل در دست جایگزین دموکراتیک این رژیم، شورای ملی مقاومت ایران است.

راه‌حل در دست نسلی است که در همین مسیر با شعار سرنگونی برخاسته است.

همان‌طور که مسعود رجوی گفته است:‌ روزگار دیو و دد و آخوند خمینی‌صفت رو به‌پایان است. و سحرگاهان آزادی و عدالت فرا رسیده است.
بازگشایی مدرسه‌ها و دانشکده‌ها نیروی تازه‌یی به‌ قیام‌ها و ‌جنبش اعتراضی اضافه می‌کند. و می‌تواند رژیم پوسیده را به‌ محاصره درآورد.
هر مدرسه را یک کانون شورشی، هر دانشکده را یک کانون شورشی و هر شهر ایران را یک شهر شورشی کنید.

 

به آتش کشیدن مرکز سرکوب رژیم آخوندی

اعضای کانون شورشی ۹۸۳در تازه آباد – گیلان، مقر بسیج ضدمردمی را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی به مناسب سالگرد حماسه ۵مهر ۶۰و به یاد مجاهد قهرمان مسعود شکیبا نژاد، یکی از پایگاههای بسیج ضدمردمی موسوم به رجایی را به آتش کشیدند.

 

نصب پوستر و تراکت در استان مرکزی، تهران

اعضای کانون شورشی ۱۱۷در استان مرکزی با نصب پوسترهای مریم رجوی بر ورودی برخی از دبیرستانها و مراکز آموزشی، سالگرد حماسه ۵مهر ۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشتند.

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب پوستر و پیام مریم رجوی با مضمون « دانشجویان و دانش آموران، برای برپایی ایران آزاد و سرنگونی رژیم ولایت فقیه بپاخیزید» سالگرد این حماسه بزرگ را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در تهران اقدام به نصب پلاکاردی حاوی تصاویر برخی از قهرمانان شهید حماسه ۵مهر ۶۰و همچنین آرم ارتش آزادیبخش ملی ایران کردند.

 

 

قیام تا سرنگونی – پخش تراکت در ماهشهر، لرستان، زنجان، مسجد سلیمان و تهران

اعضای کانون شورشی ۷۳۳ماهشهر نیز با بلند کردن تراکتهایی با مضمون « هر مدرسه و هر کلاس مدرسه یک کانون شورشی – قیام تا سرنگونی با کانونهای شورشی، حاضر حاضر حاضر – درس اول قیام برای آزادی و سرنگونیست...» حماسه ۵مهر ۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشته برای ادامه مسیر تجدید عهد کردند.

در لرستان نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب پوستر با مضمون « شهیدان ۵مهر ۱۳۶۰مشعل داران آزادی» در ورودی دبیرستان موسوم به خمینی کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی زنجان نیز در گرامی‌داشت حماسه ۵مهر۶۰و آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام به نصب تراکتهای، «کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاهها برپا می‌کنیم – درس اول قیام برای آزادی، مرگ بر خامنه‌ای زنده باد آزادی – شهیدان ۵مهر ۱۳۶۰مشعل داران آزادی » کردند.

در مسجد سلیمان نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر با نصب تراکت، « شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده» سالگرد این حماسه ۵مهر ۶۰را گرامی داشتند.

در تهران نیز اعضای کانون شورشی مادران ۶۷با حضور در منطقه خاوران در پیامی گفتند، «در پنج مهر سال شصت، دانش‌آموزان با قیام شجاعانه خود در قلب تهران، شعار مرگ بر خمینی را به میان مردم بردند، زنده باد کانونهای شورشی»

 

 

دیوارنویسی نصب تراکت در شیراز، اصفهان، قرچک، تهران و رشت

اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز نیز اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای کردند.

در اصفهان نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با کندن قاب عکس منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد که در کلاس آموزش نصب شده بود آن‌را زیر پا شکستند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی نیز در قرچک اقدام به دیوارنویسی شعار،«زنده باد آزادی مرگ بر خامنه‌ای» کردند.

در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی شعارهای « مرگ بر خامنه‌ای و درس اول قیام برای آزادی» کردند.

اعضای کانون شورشی ولی‌ فرهادی شهر رشت نیز با بلند کردن پوسترهایی در پیامشان گفتند، «بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران، همان‌طور که برادر مسعود رجوی گفته است روزگار دیو و دد و آخوند خمینی‌صفت رو به پایان است و سحرگاهان آزادی و عدالت فرا رسیده است»

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74f2bc10-c660-4a57-8bd8-ca4b04589847"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات