728 x 90

بلغارستان : قاچاق سلاح توسط شبکه رژیم ایران

کشف شبکه قاچاق سلاح رژیم ایران در بلغارستان
کشف شبکه قاچاق سلاح رژیم ایران در بلغارستان

به گزارش رسانه های عربی در حالی که هنوز بازتاب توطئه های تروریستی رژیم ایران در پاریس به پایان نرسیده، مقامهای بلغاری تعدادی ایرانی را در رابطه با شبکه قاچاق سلاح و یک زرادخانه دستگیر کردند. این زرادخانه در مخفیگاهی در زیر زمین یک ساختمان در صوفیه پایتخت بلغارستان کشف شد. این سلاحها شامل ۶ مسلسل کلاشینکف و کلت، و مواد منفجره و مهمات سلاح بوده است .

 

بویکو بوریسوف نخست‌وزیر بلغارستان به خبرنگاران گفت: تابه‌حال این مقدار سلاح را به چشم ندیده است . او به خبرنگاران گفت تسلیحات کشف شده شبیه به آنچیزی است که واحدهای ویژه این کشور در اختیار دارند.

مدیر دفتر مبارزه با جنایتهای سازمانیافته بلغارستان گفت این سلاحها برای صدور به نزدیک‌ترین مقصد که اروپا است آماده شده بود.

 

العرب گزارش داد: در حالی که تبعات افشای توطئه تروریستی رژیم ایران در پاریس تمام نشده مقامهای بلغاری تعدادی ایرانی مرتبط با شبکه قاچاق سلاح را دستگیر کرده اند.

   گفته می شود زرادخانه سلاحی که بدست نیروهای امنیتی بلغارستان افتاده در مخفیگاهی در زیر زمین یک ساختمان در صوفیه پایتخت بلغارستان بوده است .

 

العرب ادامه می دهد که کارشناسان بعید نمی دانند که عناصر رژیم ایران در این شبکه برای تشکیل سایر شبکه های قاچاق سلاح و تشکیل تیم های اطلاعاتی جهت اعزام به قلب اروپا دست نداشته باشند چرا که صوفیه یکی از ایستگاههایی است که این شبکه ها در آن تجمع می کنند و در انتظار عبور به کشورهایی مانند آلمان و فرانسه باقی می مانند.

 

 رژیم ایران طی چهار دهه پس از سرنگونی نظام سلطنتی در سال ۱۹۷۹ از سیاست مماشات کشورهای اروپایی استفاده کرده تا بتواند فعالیت هایش را برای تحت تعقیب قرار دادن مخالفان دنبال کند .

این رسانه عربی در ادامه به همایش بزرگ امسال مجاهدین خلق ایران در ژوئن گذشته در ویلپنت پاریس اشاره می کند که هدف طرح تروریستی رژیم ایران قرار گرفته بود ولی خنثی شد و اسدالله اسدی یک دیپلمات تروریست رژیم ایران که فرماندهی انفجار این گردهمایی را به عهده داشت توسط مقامهای امنیتی دستگیر شد.

مقامات امنیتی فرانسه گفتند بر اساس تحقیق طولانی مدت و دقیقی که داشته اند به این نتیجه رسیده اند که بدون کمترین شکی مسؤلیت طرح تروریستی علیه همایش مجاهدین خلق ایران در حومه پاریس به عهده رژیم ایران است .

 ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه گفت طرح تهاجم کشف شده در ویلپنت بر ضرورت برخورد قاطعانه تری با رژیم ایران تاکید دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90fc365a-8b84-4e1e-81dc-a0f012d7ed2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات