728 x 90

بازاریابی خلیفه ارتجاع برای شعبده ورشکسته انتخاباتی در بحبوحه خالص‌سازیهای شورای نگهبان ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

بازاریابی خلیفه ارتجاع برای شعبده ورشکسته انتخاباتی

در بحبوحه خالص سازیهای شورای نگهبان ارتجاع

 

توسل به سرکوب و ارعاب

پس از انفجارهای مرگبار در نزدیکی قبر جلاد قاسم سلیمانی

برای مصارف انتخاباتی

 

ما اصرار نداریم این و آن را متهم بکنیم

اما اصرار داریم که عوامل واقعی و پشت‌پرده این حادثه را پیدا کنیم

و آنها را سرکوب کنیم

ما اصرار نداریم این و آن را متهم بکنیم اما اصرار داریم که عوامل واقعی و پشت‌پرده این حادثه را پیدا کنیم و آنها را سرکوب کنیم 

 

خامنه‌ای:

شما می‌بینید درباره این‌که در انتخابات شرکت بکنیم نکنیم چه فایده دارد

این یک چیز ساده نیست این همان سیاست راهبردی آمریکاست

این همان سیاست راهبردی دشمنان انقلاب است

 

یک نکته منفی را پیدا می‌کنند این را تعمیم می‌دهند بزرگ می‌کنند

برای این‌که مردم مایوس بشوند عمده جوانها را مایوس کنند

حضور در فعالیت‌های سیاسی چه فایده داره حضور در انتخابات چه فایده داره

این را ترویج می‌کنند

 

مگر عکس شهید سلیمانی را پاره نکردند توی همین تهران

پهلوی فلان دانشگاه یکی را تحریک بکنند بیا این عکس را پاره کن

 

سـر مـار به حرف آمـد.

گوینده رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان، موضوع غزه را مورد توجه قرار دادند و با اشاره به تحقق تدریجی پیش‌بینی‌های روشن‌بینان در این موضوع گفتند.

 

خامنه‌ای: بایستی همین خط دنبال بشه خط ایستادگی در مقابل ظلم در مقابل زور در مقابل استکبار در مقابل غضب باید این خط ادامه پیدا بکنه مقاومت بایستی هم‌چنان با قدرت خودش را به روز نگهدارد و اماده باشد و از ترفند دشمن غافل نماند و (نامفهوم) هر جا دستش رسید ضربه را وارد کند و انشاالله اینکار خواهد شد

 

ولی‌فقیه ارتجاع صبح سه‌شنبه ۱۹ دی به‌مناسبت سالگرد قیام مردم قم علیه شاه و رژیم سلطنتی در سال ۱۳۵۶، در دیدار با مزدوران رژیم آخوندی به بازاریابی مجدد برای شعبده انتخاباتی در بحبوحه جنگ‌افروزی در منطقه پرداخت. خامنه‌ای به بهانه انفجارهای کرمان خط کار رژیم در مورد سرکوب «عوامل واقعی و پشت‌پرده این حادثه» را اعلام کرد. خامنه‌ای هم‌چنین به دفاع از سفرهای رئیسی جلاد به استانها پرداخت و انزجار کسانی را که از عوام‌فریبی و پوپولیسم در این خصوص انتقاد می‌کنند، رد کرد.

 

گوینده رژیم: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ در دیدار هزاران نفر از مردم این شهر، با اشاره به قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم، حضور و پرچم‌داری ملت در هر عرصه و میدان را، راهبرد مؤثر و راهگشای امام خمینی و نظام اسلامی؛ و بی‌انگیزه کردن و بیرون کشیدن مردم از صحنه را، راهبرد دشمنان سرزمین پاک ایران به‌ویژه آمریکا و صهیونیزم خواندند

خامنه‌ای:

این همان سیاست راهبردی دشمنان انقلاب است، این سیاست راهبردی دشمن است. احترام از سردار بزرگ ایران و منطقه شهید سلیمانی مورد تردید قرار بگیره، مگه عکس شهید سلیمانی را پاره نکردند توی همین تهران پهلوی فلان دانشگاه یکی را تحریک بکنند بیا این عکس را پاره کن.

۸میلیون ۱۰میلیون جمعیت جنازه شهید سلیمانی را تشییع می‌کنند بعد یک نفر میاید در مقابل میلیون‌ها جمعیت ملت ایران یک جوان غافل یک جوان بی‌ارزش، حالا یا پول گرفته یا روی مغزش کار کردند، می‌آید عکس شهید سلیمانی را پاره می‌کند. اینها معنایش چیه، این نشان‌دهنده همان سیاست راهبردی دشمن است، دشمن بسیار در این جهت فعال و پرکار است، بسیار پرکار است، فهمیدن که علت پیشرفت ایران علت عزت‌یابی ایران علت مطرح شدن ایران به‌عنوان یک قدرت شاخص در این منطقه علت پیدا شدن این همه عمق راهبردی برای کشور، این نیروهای مقاومت در سراسر منطقه عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی هستند،

گوینده تلویزیون رژیم:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای غزه را مصداقی عینی از این قدرت عظیم مردم دانستند و گفتند: گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، آمریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی آویزان به آمریکا را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد از کسانی که حضور رئیس‌جمهور در میان مردم را «پوپولیسم» می‌خوانند، گفتند: مردم‌داری نقطه اصلی سیاست‌های نظام است؛ البته کیفیت کار کردن با توده‌های مردم هنر بزرگی است که باید در آن تأمل و تعمق کرد.

 

خامنه‌ای: بیرون آوردن مردم از صحنه کشاندن مردم به بیرون از صحنه میدان هماوردی و مسابقه و رزم و ان سیاست کیه آن سیاست دشمنان انقلاب سیاست آمریکا سیاست قدرتمندان عالم سیاست صهیونیستها سیاست تلاش می‌کنند که مردم را از صحنه خارج کنند اینی که شما می‌بینید درباره این‌که در انتخابات شرکت بکنیم نکنیم نه چه فایده داره این یک چیز ساده نیست این همان سیاست راهبردی آمریکاست این همان سیاست راهبردی دشمنان انقلاب است.

برای این‌که مردم را از صحنه خارج کنند یکی از کارهاشون مایوس کردن از آینده است یک نکته منفی رو پیدا می‌کنند این رو تعمیم می‌دهند بزرگ می‌کنند برای این‌که مردم مایوس بشوند عمده همه جوانها هستند جوانها را مایوس کنند.

حضور در فعالیت‌های سیاسی چه فایده داره حضور در انتخابات چه فایده داره این رو ترویج می‌کنند روی ان کار می‌کنند به رخ کشیدن کمبودها و سختیها در امور اقتصادی خوب بله ما مشکل اقتصادی داریم شکی نیست ضعفهای گوناگونی بوده ادامه پیدا کرده وجود داره این ضعفهای اقتصادی وجود داره در این هیچ تردیدی نیست اینها را به رخ می‌کشند در حالی که اگر در یک موردی دقت بشه تحقیق بشه بیشتر این ضعفهای اقتصادی هم به‌خاطر عدم حضور مردم است آنجاهایی که مردم حضور داشتند این ضعفها کمتره

 

گوینده رژیم: ایشان در خصوص قضیه اندوهبار کرمان خاطرنشان کردند:

خامنه‌ای: در این قضیه اندوهبار و فاجعه‌بار که در کرمان اتفاق افتاد که خوب ملت را مصیبت‌زده کرد به‌معنای واقعی کلمه ما اصرار نداریم این و آن را متهم بکنیم اما اصرار داریم که عوامل واقعی و پشت‌پرده این حادثه را پیدا کنیم و آنها را سرکوب کنیم (تکبیر: ...)

انشاالله مسئولان محترم که جدا هم مشغول کار هستند بنده از نزدیک اطلاع دارم خوب کار کردند خوب دارند کار می‌کنند اینها بتوانند به سزای اعمالشان برسانند.

 

گوینده رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان، موضوع غزه را مورد توجه قرار دادند و با اشاره به تحقق تدریجی پیش‌بینی‌های روشن‌بینان در این موضوع گفتند:

خامنه‌ای: بایستی همین خط دنبال بشه خط ایستادگی در مقابل ظلم در مقابل زور در مقابل استکبار در مقابل غضب باید این خط ادامه پیدا بکنه مقاومت بایستی هم‌چنان با قدرت خودش را به روز نگهدارد و اماده باشد و از ترفند دشمن غافل نماند. هر جا دستش رسید ضربه را وارد کند و انشاالله اینکار خواهد شد.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۱۹دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4053c2a-4571-469b-95a3-9c13f1251eb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات