728 x 90

بازار ارز تهران منتطر تصمیم دونالد ترامپ

بازار ارز تهران منتطر تصمیم دونالد ترامپ
بازار ارز تهران منتطر تصمیم دونالد ترامپ

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم امروز سه‌شنبه 18اردیبهشت   از بازار ارز گزارش داد:‌ بازار غیررسمی ارز در حالی امروز به فعالیت خود ادامه داد که حرف تمام دلال‌ها و فعالان این بازار به صحبتهای امشب رئیس‌جمهور آمریکا ختم می‌شود. بازار ارز مهمترین بازاری است که از چند ماه قبل به پیشواز سخنان ترامپ رفته و با پیش‌بینی ماندن یا نماندن ترامپ در برجام، هر روز رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند.

این خبرگزاری حکومتی افزود:‌در روز جاری و با نزدیک شدن به ساعتهای پایانی بازار تجمع دلال‌ها در خیابان فردوسی بار دیگر شدت گرفته، این در حالی است که از دقایقی قبل نیروی انتظامی حضور گسترده‌یی در خیابان فردوسی داشته است؛ دلال‌های بازار ارز در کوچه پس کوچه‌های خیابان فردوسی تجمع‌های گسترده‌یی را شکل داده‌اند؛ خودشان می‌گویند به‌خاطر تصمیم امشب ترامپ اینجا جمع شده‌ایم. گسترش تجمع دلال‌ها در خیابان فردوسی موجب شده تا بار دیگر فضای بازار امنیتی شود و مأموران نیروی انتظامی با لباس‌شخصی در بین دلال‌ها رفته و تعدادی از آنها را دستگیر کرده‌اند.

بنا‌به این گزارش، ‌ در بازار آزاد امروز هر یورو حداکثر تا 8هزار تومان و دلار قاچاق تا 6500تومان خرید و فروش می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6eb7870-a0fa-4357-8f10-def6b37d0abd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات