728 x 90

ایران آزاد می‌شود، گرامی‌داشت ۳۰مهر توسط کانونهای شورشی در شهرهای میهن

گرامی باد ۳۰ مهر - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران
گرامی باد ۳۰ مهر - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیتهای انقلابی کانونهای شورشی، به‌ مناسبت ۳۰مهر، سالروز معرفی مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، هم‌چنان ادامه دارد.

 

نماد روشنی ایران - امروز از ایران، در روزگار کینه و خون و اشک و قساوت، و از میان هیاهو و نعره جلادان و ناله و التماس قربانیان، ترنم آوایی دیگرگونه به گوش می‌رسد، آوایی که از عمیق‌ترین تارهای عواطف انسانی برمی‌خیزد. این آوای مریم رجوی است که گفت:

«روزی می‌آید که زندگی در جهنم ولایت‌فقیه جای خود را به زندگی در یک جامعه دموکراتیک خواهد داد، تا هرکس حق داشته باشد در تصمیم‌گیری بر سر مهمترین امور سیاسی جامعه خود شرکت کند و حق تغییر حکومت برای مردم محترم باشد. روزی می‌آید که به‌جای این برهوت سوخته، صد گل در هر جای ایران بشکفد. با آزادی هر عقیده، هر حزب و اجتماع و هر تشکل و سندیکا. روزی که در آن قلمی شکسته و زبانی دیگر بریده نمی‌شود. روزی می‌آید که در آن جراثقالهای اعدام و اتاقهای شکنجه و تعزیر فقط نامهای وحشت‌آوری در افسانه‌هاست».

 

ایران آزاد می‌شود، نصب پوستر مریم رجوی در تهران و شیراز

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران به‌ مناسبت ۳۰مهر، سالروز انتخاب مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، اقدام به نصب پوسترهایی حاوی تصویر و جمله‌ای از مریم رجوی «پیروزی بر اهریمن خونریز قطعی است و ایران آزاد می‌شود» کردند.

در پایتخت همچنین اعضای کانون شورشی سردار موسی نیز پوستری از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، مریم رجوی را بر پل عابر پیاده نصب کردند. زیر این پوستر پیام تبریکی با این مضمون دیده می‌شود، «گرامی باد ۳۰مهر سالروز انتخاب خانم مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران برای سرنگونی و دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران».

اعضای کانون شورشی ۴۱۹نیز در تهران بزرگ با نصب پوسترهای مریم رجوی که شعار « هدف ما تضمین آزادی و دموکراسی به هر قیمت است، حتی به بهای فدای موجودیت مان» بر آن نقش بسته بود، ۳۰مهر را تبریک گفتند.

در تهران، همچنین اعضای کانون شورشی دیگری با نصب پوسترهای مریم رجوی با شعار دموکراسی آزادی با مریم رجوی، سی مهر، سالروز معرفی مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت را گرامی داشتند.

در شیراز نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر، ۳۰مهر را با نصب پوسترهای مریم رجوی که مزین به جملات،«دموکراسی آزادی با مریم رجوی – ایران مریم مریم ایران – انتخاب مریم رجوی رئیس‌جمهور مقاومت مبارک باد » بود گرامی داشتند.

 

نصب پوستر مریم رجوی در رشت و زنجان

اعضای یکی از کانونهای شورشی رشت به‌ مناسبت ۳۰مهر سالروز معرفی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی همراه با جمله «برای یک ایران آزاد به ندای کانونهای شورشی پاسخ بدهید» را بر پل عابر پیاده نصب کرده، این روز سرنوشت‌ساز را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در این شهر اقدام به نصب پوستر بزرگی از مریم رجوی کرده با این جملات « سی مهر سالروز معرفی رئیس جهور برگزیده مقاومت مبارک باد – برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه بپاخیزید» ۳۰مهر را گرامی داشتند.

در زنجان نیز اعضای کانون شورشی این شهر اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون « سی مهر سالروز معرفی مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران مبارک باد – دموکراسی آزادی با مریم رجوی – نه به حجاب اجباری نه به دین اجباری» کردند.

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در زنجان، به‌ مناسبت ۳۰مهر اقدام به نصب پلاکارد‌هایی با مضمون «مریم رجوی: برابری کامل زنان و مردان و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی - پیروزی بر اهریمن خونریز قطعی است و ایران آزاد می‌شود» کردند.

 

دموکراسی آزادی با مریم رجوی، فعالیت در رشت، تهران، بروجرد و سنندج

اعضای یکی از کانونهای شورشی رشت به‌ مناسبت ۳۰مهر سالروز انتخاب مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای سرنگونی و دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران اقدام به نصب تراکتی با مضمون دموکراسی آزادی با مریم رجوی کردند.

در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به پخش گسترده تراکتهای دموکراسی آزادی با مریم رجوی و آزادی عدالت و حاکمیت ملی با مریم رجوی کرده سی مهر را گرامی داشتند.

در بروجرد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با دیوارنویسی شعار دموکراسی آزادی با مریم رجوی، سالروز ۳۰مهر را گرامی‌داشتند.

یکی دیگر از کانونهای شورشی این شهر نیز سی مهر را با دیوارنویسی شعار ایران با مریم، مریم با ایران و مرگ بر خامنه‌ای، گرامی داشتند.

در سنندج نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی به‌ مناسبت سالروز معرفی مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، اقدام به دیوارنویسی شعارهای «دموکراسی آزادی با مریم رجوی – آزادی عدالت و حکومت ملی با مریم رجوی» کردند

 

مریم رجوی رئیس‌جمهور، چرا؟ برای این‌که درمان دردهای جامعه ماست، جامعةی که هزار و یک درد دارد و او درمان همه آنهاست. یکی از آنها درد بیگانگی افراد و اجزای مختلف جامعه با یکدیگر است. روشن است که منظور تضادهای واقعی مردم با دشمنان مردم نیست. منظور جداییها و بیگانگی‌هایی است که در میان خود مردم افتاده و اصیل نیست، عارضی است. فتنه خمینی است.
هنر مریم رجوی این است که رابطه‌ها را وصل می‌کند و به هر کس می‌گوید از خودش و از پیلهٔ مسائل خودش بیرون بیاید و با خارج خودش پیوند بخورد‌.‌ او با پاکی و یگانگیش، فاصله‌های جدایی و بیگانگی ر ا فرو می‌ریزد و «بوی خوش آشنایی» را به‌هر سو می‌برد.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61918919-7b61-4d39-97ea-97337fae1b32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات