728 x 90

به‌آتش کشیدن نمادهای رژیم و گرامی‌داشت ۳۰مهر - فعالیت کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن به‌ مناسبت ۳۰مهر، سالروز معرفی مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران اوجی تازه گرفت

مریم رجوی رئیس‌جمهور، چرا؟ برای این‌که درمان دردهای جامعه ماست، جامعةی که هزار و یک درد دارد و او درمان همه آنهاست. یکی از آنها درد بیگانگی افراد و اجزای مختلف جامعه با یکدیگر است. روشن است که منظور تضادهای واقعی مردم با دشمنان مردم نیست. منظور جداییها و بیگانگی‌هایی است که در میان خود مردم افتاده و اصیل نیست، عارضی است. فتنه خمینی است.
جامعه‌شناسی، علمی است که پهنه‌یی گسترده دارد. با انواع نظریه‌ها و دیدگاههای فلسفی و تاریخی. امّا همه آنها ـ یا اغلبشان ـ این حرف ساده را قبول دارند که آدمها در گیر و دار زندگی با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و برای غلبه بر آنها باید سراغ هم بروند. در این ارتباط، با هم آشنا می‌شوند و با کمک هم موانع را از سر راه برمی‌دارند. در جامعه ما، خمینی، یعنی نظام و مرام خمینی، این همکاری و آشنایی را داغان کرده و در همه جا سمّ جدایی و بیگانگی پاشیده است. روزی را که به ایران برگشت، یادتان هست؟ همه جا پر از همدلی و سرشار از آشنایی بود. غیر از طرفداران سلطنت، همه مردم ایران یکدل بودند. وقتی در خیابان بـا هم تصادف می‌کردند، لبخند می‌زدند و رد می‌شدند. آن یکدلی بود که آن نظام فاسد ضدّمردمی را برافکند و اگر حفظ می‌شد، ایران را گلستان می‌کرد. اگر خمینی حداقل صلاحیت را می‌داشت بسیاری از طرفداران سلطنت را هم جذب و دلگرم می‌کرد. امّا خیانتی که خمینی کرد، شاه نکرد. بدترین خیانت دیکتاتوری قبلی و ساواکش، خشکاندن مبارزات سیاسی و ایجاد زمینه برای ظهور خمینی بود. گرگی در لباس میش که مردم امید و اعتمادشان را به او سپردند و او با چنگالهایش، قلب جامعه را بیرون آورد و تکه‌تکه کرد.

هنر مریم رجوی این است که رابطه‌ها را وصل می‌کند و به هر کس می‌گوید از خودش و از پیلهٔ مسائل خودش بیرون بیاید و با خارج خودش پیوند بخورد‌.‌ او با پاکی و یگانگیش، فاصله‌های جدایی و بیگانگی ر ا فرو می‌ریزد و «بوی خوش آشنایی» را به‌هر سو می‌برد.

 

نصب پوستر مریم رجوی در استان مرکزی و یزد

اعضای یکی از کانونهای شورشی در استان مرکزی اقدام به نصب پوستر‌هایی که حاوی تصویر مریم رجوی و میدان آزادی و شعار ایران آزاد می‌شود کردند. زیر این پوسترهای جمله «پیش بسوی هزار اشرف در داخل میهن اشغال شده» از مریم رجوی نقش بسته بود.

در استان مرکزی همچنین اعضای کانون شورشی ۷۳۹نیز اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی کردند. بر روی این پوسترها شعار «دموکراسی، آزادی، با مریم رجوی» بچشم می‌خورد.

اعضای یکی از کانونهای شورشی یزد نیز به‌ مناسبت ۳۰مهر، سالروز انتخاب مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، پوسترهای از مریم رجوی که زیر آنها جمله «سی مهر، سالروز انتخاب مریم رجوی، رئیس‌جمهور مقاومت مبارک باد» نقش بسته بود، را نصب کردند.

 

دموکراسی آزادی با مریم رجوی، گرامی‌داشت ۳۰مهر در تهران و اصفهان

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در پارک چیتگر اقدام به نصب پوستری از مریم رجوی کردند که زیر آن جمله «سی مهر، سالروز معرفی مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مبارک باد» دیده می‌شد. یکی از اعضای این کانون شورشی گفت: « ۳۰مهر سالروز معرفی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گرامی باد، لعنت بر این رژیم، زنده باد مریم و مسعود» عضو دیگر این کانون گفت: «انتخاب رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی گرامی باد، مریم عزیز به ایران میاریمت، زنده باد ارتش آزادیبخش».

اعضای کانون شورشی دیگری در صادقیه تهران اقدام به پخش پوسترهای مریم رجوی با شعار دموکراسی آزادی با مریم رجوی این روز بزرگ مقاومت ایران را تبریک گفتند.

اعضای کانون شورشی ۴۵۱اصفهان نیز در گرامی‌داشت ۳۰مهر اقدام به نصب پوستر مریم رجوی که حاوی شعار« مریم رجوی نماد ایران آزاد فردا» کردند.

در تهران، همچنین اعضای کانون شورشی ۷۷۷این شهر اقدام به نصب تراکت «سی مهر، سالروز انتخاب مریم رجوی، رئیس‌جمهور مقاومت مبارک باد» بر پل عابر پیاده کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز دست به پخش گسترده پوسترهای مریم رجوی به‌ مناسبت ۳۰مهر سالروز معرفی مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران کردند.

در نظام آباد تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی در خیابان گلسرخ اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی با شعار « دموکراسی آزادی با مریم رجوی» کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی گفت: «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی به امید ایرانی آزادی.

 

نصب اعلامیه منشور آزادیها برای ایران آزاد فردا در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران به‌ مناسبت ۳۰مهر سالروز انتخاب مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای سرنگونی و دوران انتقال حاکمیت به مردی ایران اعلامیه منشور آزادیها برای ایران آزاد فردا که حاوی منشور ۱۰ماده‌ای مریم رجوی است را به‌طور گسترده پخش کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز در گرامی‌داشت این روز بزرگ اقدام به نصب تراکتی از جملات مریم رجوی « نه حجاب اجباری، نه دین اجباری و نه حکومت اجباری» کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز با بلند کردن تراکت «آزادی عدالت و حاکمیت ملی با مریم رجوی» سالگرد ۳۰مهر را گرامی‌داشتند.

اعضای کانون شورشی دیگری از تهران نیز در ورودی مسجد منیریه، حوزه علمیه سفیران هدایت، اقدام به نصب تراکت « سی مهر سالروز معرفی مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مبارک باد» کردند.

مریم رجوی: پیش به سوی هزار اشرف در میهن اشغال شده نیز محتوای تراکتی بود که توسط اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران به‌ مناسبت ۳۰مهر نصب شد.

اعضای کانون شورشی دیگری در پایتخت نیز اقدام به نصب تراکتهایی حاوی جملات مریم رجوی « پیروزی بر اهریمن خونریز قطعی است و ایران آزاد می‌شود – تضمین کلیه آزادیهای سیاسی اجتماعی و فردی – برابری کامل زنان و مردان و مشارکت زنان در رهبری سیاسی – پیش بسوی هزار اشرف در میهن اشغال شده – زمان غلبه بر سرکوبها، قساوتها و نیرنگهای رژیم است – آزادی بیان رسانه‌ها و اجتماعات» کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز در منطقه سبلان شمالی اقدام به کلیشه جمله مریم رجوی با مضمون « نه به حجاب اجباری نه به حکومت اجباری نه به دین اجباری» به‌ مناسبت سالروز ۳۰مهر کردند.

 

به آتش کشیدن مرکز سرکوب رژیم آخوندی

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران، بنر منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع در اتوبان امام علی را به آتش کشیدند.

 

دیوارنویسی بر پایگاه سرکوب رژیم در سقز

اعضای یکی از کانونهای شورشی سقز اقدام به دیوارنویسی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – نه به اعدام نه به شکنجه» بر روی یکی از مراکز سرکوب در این شهر موسوم به پایگاه مقاومت محمود کریمی کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1359463-47e0-4b02-9300-73b149b8e321"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات