728 x 90

اوکراین از اتحادیه اروپا خواست تحریم‌هایی را علیه رژیم ایران به‌دلیل در اختیار گذاشتن پهپادها به روسیه اعمال کند

دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین
دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین

وزیر خارجه اوکراین: از اتحادیه اروپا می‌خواهیم تحریم‌هایی را علیه ایران به‌دلیل در اختیار گذاشتن پهپادها توسط این کشور به روسیه اعمال کند.

دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین روز ۲۵مهرماه در توئیتی خواستار تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی به‌دلیل ارسال سلاح به روسیه شد. وزیر خارجه اوکراین نوشت: از اتحادیه اروپا می‌خواهیم تحریم‌هایی را علیه ایران به‌دلیل در اختیار گذاشتن پهپادها توسط این کشور به روسیه اعمال کند.

احتمالا من اولین وزیر خارجه‌یی هستم که شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا را از یک پناهگاه در مقابل بمباران، مخاطب قرار می‌دهم زیرا یک آژیر حمله هوایی به‌صدا در آمده است. درخواست پدافند هوایی و تأمین مهمات بیشتری داریم. از اتحادیه اروپا می‌خواهیم تحریم‌هایی را علیه ایران به‌دلیل در اختیار گذاشتن پهپادها به روسیه اعمال کند. نهمین بسته تحریم به روسیه بایستی قوی باشند.

 

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا روز ۲۵مهرماه در توئیتی نوشت: رژیم ایران نه تنها از تروریسم حمایت می‌کند، بلکه به پوتین برای کشتن مردم اوکراین موشک ارسال می‌کند. دادن میلیادرها دلار به این رژیم یک اشتباه مرگبار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6a44931-b6d9-4175-93ff-49dea35473cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات