728 x 90

اولیانوف: تا برگزاری انتخابات، موفق نخواهیم شد به هیچ توافقی در خصوص احیای برنامه برجام دست پیدا کنیم

میخائیل اولیانوف رئیس هیأت نمایندگی روسیه در وین
میخائیل اولیانوف رئیس هیأت نمایندگی روسیه در وین

میخائیل اولیانوف رئیس هیأت نمایندگی روسیه در وین گفت: مذاکرات پیرامون احیای برجام با وجود وقفه پیش آمده به‌دلیل برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در رژیم ایران، متوقف نشده و هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری حکومتی تسنیم روز چهارشنبه ۲۶خرداد، به‌نقل از اینترفکس نوشت، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در وین و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، رایزنی‌ها درباره احیای توافق هسته‌یی با رژیم ایران، پس از انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم ادامه خواهد یافت.

اولیانوف در ادامه گفت، اکنون دیگر به‌طور کامل مشخص شده که تا تاریخ ۲۸خرداد، زمانی که این رژیم انتخاباتش را برگزارکند، موفق نخواهیم شد به هیچ توافقی در خصوص احیای برنامه برجام دست پیدا کنیم. البته توافق شده که مذاکرات در وین بعد از انتخابات در ایران، هم‌چنان ادامه یابد.

این دیپلمات بلندپایه روس در پاسخ به متوقف شدن مذاکرات گفت، چنین ارزیابی از مذاکرات اشتباه است و با واقعیات مطابقت ندارد، برای این‌که روند مذاکرات در حال پیشرفت است، هر چند این روند به‌سرعتی که در ابتدا انتظار می‌رفت، پیش نرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bf4adbd-748f-471d-bab0-0d3df1147cf5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات