728 x 90

الیوت آبرامز: افزایش کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه رژیم ایران در روزهای آینده

الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران
الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

یک دیپلمات ارشد آمریکایی گفت که ایالات متحده در روزها و هفته‌های آینده کارزار فشار حداکثری خود علیه رژیم ایران را افزایش خواهد داد.

نماینده ویژه آمریکا برای ایران، الیوت آبرامز، دوشنبه ۱۴مهرماه به سی.ان.ان گفت: «فشار بر رژیم ایران هرگز به این شکل نبوده است. ما آن را ادامه خواهیم داد و همان‌طور که مشاهده خواهید کرد، در روزها و هفته‌های آینده آن را افزایش خواهیم داد».

به گزارش العربیه الیوت آبرامز گفت: «صرف‌نظر از این‌که رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه نوامبر چه کسی باشد، رژیم ایران آماده ورود به مذاکره برای یک توافق جدید خواهند بود زیرا آنها نمی‌توانند چهار سال دیگر را به این شکل بگذرانند».

نماینده ویژه آمریکا برای ایران گفت: «من فکر می‌کنم اگر آنها (رژیم ایران) ببینند که ما آماده ادامه فشار هستیم، فشار به اهداف خود دست یافته است».

وی به اقتصاد ایران و سقوط ارز در تهران در نتیجه این تحریم‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: «تحریم‌های قبلی اصلاً شباهتی به آنچه الآن داریم نیست. از این نوع فشارها هرگز وجود نداشته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/607f034c-ef1e-4554-b827-c649104ba083"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات