728 x 90

ارجاع روحانی به قوه قضاییه با ۱۹۰رأی، بازتاب بحران برجام و مذاکره با آمریکا در رأس نظام

آخوند روحانی و آخوند رئیسی
آخوند روحانی و آخوند رئیسی
  • اوج گرفتن جنگ گرگها در ارجاع روحانی به قوه قضاییه با ۱۹۰رأی به‌خاطر استنکاف از اجرای مصوبات مجلس رژیم
  • بازتاب بحران برجام و مذاکره با آمریکا در رأس نظام در آستانهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: آقای رئیس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم دولتهای یازدهم و دوازدهم در اجرای ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس جهت رسیدگی به قوه قضاییه به رأی گذاشته می‌شود که ارجاع بشه خواهشم به رأی بگذارید.

با ۱۹۰ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵نماینده حاضر موافقت کردند.

  • آخوند رئیسی فاجعه به قتلگاه فرستادن مردم به کام کرونا را به گردن آخوند روحانی انداخت

در ادامه جدال در رأس رژیم، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی با حمله به آخوند شیاد حسن روحانی گفت: مسئولان باید پاسخگوی تأخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند.

خبرگزاری قضاییه جلادان نوشت: رئیسی به طرح پرسش از مسئولان اجرایی پرداخت که چرا به‌رغم هشدار‌های وزارت بهداشت و درمان و مراکز علمی و دانشگاهی نسب به اوجگیری دوباره کرونا و خطرات آن به موقع تصمیم‌گیری و اقدام نکرده‌اند؟ چرا با تأخیر با موج جدید کرونا مقابله شد که شاهد اشکالات و خسارات آن هستیم و حتماً باید در این خصوص پاسخگو باشند. (خبرگزاری حکومتی میزان ۲۳فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e16760f5-aa0a-4a02-82cb-343ff17e4552"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات