728 x 90

اذعان سرکرده سپاه پاسدران به عَلَم کردن «روز ارتش» توسط خمینی در برابر مجاهدین

تظاهرات فاز سیاسی مجاهدین
تظاهرات فاز سیاسی مجاهدین

پاسدار سلامی سرکردهٔ سپاه پاسداران در پیامی خطاب به‌سرکردهٔ ارتش تحت‌امر خامنه‌ای، تعیین روز ۲۹فروردین به‌عنوان «روز ارتش» توسط خمینی را «یادآور هوشمندی خمینی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ مجاهدین» توصیف کرد (خبرگزاری مهر رژیم ۲۹فروردین).

یاد آوری می‌کنیم که در اواخر فروردین ۵۸ که پدر طالقانی در اعتراض به خودسری کمیته‌ها و پاسداران خمینی دفاتر خود را تعطیل و به‌عنوان اعتراض تهران را ترک کرد؛ مجاهدین اعلام کردند نیروهای خود را تحت فرماندهی پدر طالقانی برای جلوگیری از هر گونه تعرض، قرار می‌دهند.

خمینی وحشت‌زده به بقایای ارتش شاه آویخت و روز ۲۹فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد تا بدینوسیله بقایای ارتش شاه را در برابر پدر طالقانی و مجاهدین قرار دهد، اما پرسنل مردمی ارتش نقشه او را خنثی کردند.

 

رئیسی جلاد در سخنرانی خود در نمایش روز ارتش تحت‌امر ولایت فقیه، به تهدید کشورهای منطقه و اسراییل پرداخت و گفت:

امروز ارتش جمهوری اسلامی نیروی مجهز و آماده‌یی است برای دفاع از کشور دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیام این آمادگی برای دشمنان هست که کوچکترین تحرکی از ناحیه دشمنان از چشم‌های تیزبین نیروهای مسلح ما هرگز مخفی نیست. پیام به رژیم صهیونیستی آن است که اگر شما به‌دنبال عادی‌سازی روابط هستید با برخی کشورهای منطقه بدانید کوچکترین تحرک شما از دید نیروهای اطلاعاتی- امنیتی و نیروهای مسلح ما مخفی نیست و بدانید اگر کوچکترین حرکتی از طرف شما اتفاق بیفتد حتماً بدانید که در این حرکت مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و حتماً بدانید قدرت عظیم نیروهای مسلح ما شما را آرام نخواهد گذاشت. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۹فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/449fa9f7-3235-412c-a706-d1b9ed31edbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات