728 x 90

اخبار اعتراضي,درگیری با مزدوران,

درگیری، اعتصاب و اعتراض در تهران، کاشان و گرگان

-

 -
-
 اعتصاب کارگران و کارکنان کارخانه تولید فرش ماشینی در کاشان

روز شنبه 21 شهریور 1394 جمعی از کارگران و کارکنان بخشهای مختلف کارخانه تولید فرش ماشینی (گل نقش کاشان)، واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی (آران و بیدگل) در اعتراض به عقب افتادن 4ماه حقوق اعتصاب و تجمع کردند.

در این اعتصاب حدود 200نفر از کارگران کارخانه و کارکنان انبارداری و باربری شرکت داشتند.

 

اعتصاب و تجمع کارگران در کاشان

روز شنبه 21 شهریور 1394 بیش از 300تن از کارکنان کارخانه سایپای کاشان اعتصاب کردند و در محوطه کارخانه تجمع کردند.

اعتصابیون گفتند: در شرایطی که وضعیت معیشتی مناسبی نداریم اعلام تعطیلی فصلی کردند. این اقدام ستمی در حق کارکنان است و بر مشکلات ما می‌افزاید.

کارگران معترض مربوط به شیفت صبح این کارخانه و در بخشهای داخلی، اداری، پارکینگ و همچنین بخشهای خروجی خودرو و خروجی کارخانه بودند.

 

  ​​

 اعتصاب سراسری در راسته پاساژهای میدان توپخانه تهران
روز شنبه 21 شهریور 1394 مغازه‌داران محدوده میدان توپخانه تهران در پی اخطاریه سازمان مالیاتی و جریمه برخی از مغازه‌ها اعتصاب کردند و تمامی اخطاریه‌ها را توسط پیک موتوری به این ارگان غارتگر پس فرستادند.

اعتصابیون که حاضر نیستند به اخاذی مالیاتی آخوندها تن بدهند گفتند: از یک ماه پیش سازمان مالیات مستمراً تهدید به پلمپ مغازه‌ها و ابطال مجوز کسب می‌کند.
 

 

درگیر شدن جوانان با مأموران سرکوبگر در اکباتان تهران

در محله اکباتان تهران، تعدادی از جوانان با مأموران سرکوبگر درگیر شدند.
درگیری ساعت 3 بعدازظهر روز پنجشنبه 19شهریور 94، هنگامی رخ داد که مأموران رژیم برای چند دختر جوان مزاحمت ایجاد کردند. جوانانی که شاهد صحنه بودند با مأموران درگیر شدند. در جریان درگیری سه تن از جوانان دستگیر شدند.
 

تجمع اعتراضی پرستاران در گرگان

جمعی از پرستاران بیمارستان موسوم به صیاد شیرازی گرگان در اعتراض به ناعادلانه بودن حقوقها تجمع کردند. این تجمع روز پنجشنبه 19شهریور برگزار شد.

پیش از این نیز پرستاران بیمارستان 5آذر گرگان در اعتراض به میزان کارانه

تجمع کرده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/563cd6c0-f844-4b84-865c-0990fd665cad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات