728 x 90

ابراز انزجار از قتل‌عام مهاجران افغانستان توسط رژیم آخوندی

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

وزیر خارجه آمریکا درباره رفتار وحشیانه و قتل مهاجران افغان توسط حکومت آخوندی گفت: بسیار انزجار‌آور بود پاسداران رژیم ایران در مرز افغانستان در استان هرات مهاجران افغان را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و غرق کردند. مقام‌های افغانستان در این باره دست به تحقیقات کامل زده و به‌دنبال حسابرسی از افرادی هستند که مسئول این کار بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد رژیم تروریستی حاکم بر ایران از اسد که جان صدها هزار نفر را وحشیانه گرفته و میلیونها مردم سوریه را مجبور به فرار کرده، حمایت می‌کند و رژیم ایران به همان میزان رژیم سوریه مسئول این اعمال است.

پمپئو با قدردانی از آلمان به‌خاطر ممنوع کردن فعالیت حزب‌الشیطان لبنان، از سایر اعضای اتحادیه اروپا خواست اقدامی مشابه آلمان انجام دهند.

اتحادیه اروپا خواستار تحقیقات کامل و شفاف در رابطه با کشتار وحشیانه مهاجران افغانستان توسط حکومت آخوندی شد. سایت این اتحادیه نوشت: اتحادیه اروپا خواستار تحقیقات و شفافیت کامل و همه‌جانبه درباره حمله نیروهای رژیم ایران به این مهاجران است.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c085d7c-56eb-43d4-b960-e6384cf7384f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات