728 x 90

آخوند طباطبایی‌نژاد: صدا و سیما از افراد می‌پرسد که شما رأی می‌دهید یا نمی‌دهید؟ می‌گویند رأی نمی‌دهیم

نمایش انتخابات رژیم
نمایش انتخابات رژیم

آخوند طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌ای در اصفهان روز پنجشنبه ۲۳اردیبهشت با التماس و درخواست مردم برای شرکت در انتخابات فرا خواند و گفت: نکته آخری که می‌خواهم عرض بکنم و بسیار مهم است مسأله انتخابات هست، گاهی من تعجب هستم که صدا و سیما دور برمی‌دارد از افراد می‌پرسد که شما رأی می‌دهید یا نمی‌دهید؟ می‌گوید رأی نمی‌دهیم!... مگر می‌شود مؤمن... . بگوید نه من رأی نمی‌دهم! خب چرا رأی نمی‌دهی؟

در حالی که صدای اعتراض و آه و فغان مردم بر سر کمبودها و مایحتاج اولیه توسط بازنشستگان، معلمان و کارگران بلند شده، نماینده جنایتکار خامنه‌ای در اصفهان با وقاحت گفت: کشور ما هیچ کمبودی الحمدالله ندارد! بله گرانی داریم ولی هیچ کمبودی نداریم! همه چیزهایی را که باید در اختیار مردم باشد هست حالا بعضی‌ها نمی‌توانند بخرند.

طباطبایی‌نژاد به چاپ پول بدون پشتوانه توسط رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: جنگ اصلاً پول آدم را بی‌قیمت می‌کند... در جنگ هستیم بالاخره پول‌ها قیمتش پایین می‌آید پول ارزشش پایین می‌آید علتش هم این است که بالاخره مجبور می‌شویم مجبور می‌شوند می‌دانیم همه بالاخره پول چاپ می‌کنند بدون پشتوانه چاپ هم نکنند نمی‌توانند حقوقها را بدهند! و خیلی کارهای دیگر نمی‌توانیم بکنیم منتها پول ارزشش پایین می‌آید البته بی‌تدبیریها هم هست نمی‌خواهیم بگوییم حالا همه آنها هم مال دشمن هست.

وی با التماس از نیروهای وارفته رژیم خواست که پای صندوقهای رأی بروند: همه ما باید با دقت هم پای صندوقهای رأی حاضر بشویم و هیچ چیزی را بهانه قرار ندهیم.

طباطبایی‌نژاد با زمینه‌چینی برای مهندسی در نمایش انتخابات گفت: حالا بعضی‌ها توی انتخابات که میشه تخلف کردند فلان اینها حرف‌هایی که می‌زنند البته نمی‌گوییم هیچ تقلب نمی‌شود! اما نه تقلب به‌قول مقام معظم رهبری حالا ممکن هست ده تا صندوق حالا نگفتند صندوق نفرمودند فرمود بالاخره ممکن هست تخلفاتی بشود اما نه تخلفی که رأی را عوض بکند بله وقتی که رأی نمی‌آورند می‌گویند تخلف. .

حالا در عین‌حال ممکن است ده تا بیست تا صد تا تخلف هم بشه اما اینها که تخلف گفته نمیشه! تخلف اون است که بر می‌دارند مثلا برای یک کسی رأی دادند رأی او را برمی‌دارند به کس دیگری می‌دهند. ... تقلب هم بله هر کی رأی نیاورد ادعای تقلب می‌کند اما چند هزار تا؟ ده‌هزار تا تقلب؟ ۷۰۰ تا ۲۴هزار تقلب؟

اگر سعی بخواهند بکنند تخلف بکنند نمی‌توانند این‌قدر تخلف بکنند اینها حرفهایی است که می‌زنند الآن هم بدانید توی سایتها و اینها تو این فضاهای مجازی خیلی حرفها می‌زنند. .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d33dd1a1-dfb8-4389-b9ee-4541cdd7bc95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات