728 x 90

فلسطين,

لجن‌پراکنی ولی‌فقیه ارتجاع علیه یاسر عرفات رهبر تاریخی مردم فلسطین

-

خامنه‌ای، ولی‌فقیه طلسم‌شکسته
خامنه‌ای، ولی‌فقیه طلسم‌شکسته
خامنه‌ای که به علت همدستی در کشتار مردم سوریه در این روزها در کانون نفرت مردم عرب و مسلمانان قرار گرفته، و از توافقات آشتی ملی فلسطین به‌شدت خشمگین است، به لجن‌پراکنی علیه یاسر عرفات رهبر تاریخی مردم فلسطین روی آورد.
ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با اسماعیل هنیه، از عوامل شناخته شده رژیم، که در تهران به‌سر می‌برد، در یک فرافکنی ابلهانه گفت: «یاسر عرفات بعد از محبوبیت سالهای دوران ایستادگی، به علت خروج از مسیر مقاومت، مطرود ملتهای منطقه شده بود».
خامنه‌ای همچنین نسبت به دیدار اخیر خالد مشعل رهبر حماس با رئیس دولت فلسطین و توافق بر سر دولت یکپارچه فلسطین تحت ریاست محمود عباس برای برگزاری انتخابات، با غیظ و سرخوردگی واکنش نشان داد و گفت: «باید همواره مراقب نفوذ عناصر سازشکار به کالبد مقاومت بود زیرا بروز بیماری، تدریجی است».
ناظران سیاسی تحولات بهار عربی و به‌ویژه توافقات آشتی ملی در فلسطین را، برباد رفتن سرمایه‌گذاریهای کلان و دجالگریهای سالیان رژیم ایران در منطقه ارزیابی می‌کنند که به تمامیت رژیم بحران‌زده آخوندها و به‌طور خاص به موقعیت خامنه‌ای ضربه بزرگی زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d0e9a70-03b3-4445-b133-4c2bb0bd558a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات