728 x 90

قيام هاي خاورميانه,يمن,

کشتار در یمن ادامه دارد

-

تظاهرکنندگان ضدحکومتی در یمن مجروحان را حمل می‌کنند آرشیو
تظاهرکنندگان ضدحکومتی در یمن مجروحان را حمل می‌کنند آرشیو
جنایت دیکتاتور یمن کوچک و بزرگ و زن و کودک و خردسال نمی‌شناسد، هیچ‌کس استثنا نیست:
گزارش تلویزیون الجزیره انگلیسی:
فریاد یک دختر: «من نمی‌خواهم بمیرم نمی‌خواهم بمیرم». او را به‌خاطر جراحت پایش به این بیمارستان صحرایی آورده‌اند.
فیلم نشان می‌دهد که تعز این دومین شهر یمن بیشتر شبیه منطقه جنگی است تا یک شهر در روز تعطیل. این یک قتل‌عام است و این پسر جوان به‌نظر می‌رسد که آخرین نفسهایش را می‌کشد. اما به‌طور معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند. اما بسیاری دیگر این‌طور نیستند. با فشاری که بر روی این بیمارستان صحرایی است آنها مجبورند هرچیزی را استفاده کنند. هنوز چند آمبولانس تلاش می‌کنند آنهایی را که مجروح شده‌اند نجات دهند.
یک زن پسرش را از دست داده است. احساسات او را فراگرفته است. او می‌گوید: آنها پسرم را در داخل خانه‌مان کشتند آنها او را درحالی‌که خوابیده بود کشتند. این یک گناه است یک گناه. یک پسرم کشته شد و پسر دیگرم هم مجروح شد. علی عبدالله صالح با زور برما حکومت می‌کند.
تصمیم علی عبدالله صالح به ماندن در قدرت باعث شده که او بی‌رحم‌تر شود. هرچند که او به‌صورت شفاهی دست‌کم ۳ بار گفته است که حاضر است از قدرت کناره‌گیری کند، اما هربار در آخرین دقایق از اینکار طفره رفته است. این چهلمین جمعه تظاهرات علیه او بود. بسیاری نمی‌دانند که آیا ۴۰ جمعه دیگر نیز به همین ترتیب در پیش رو خواهد بود و آیا صالح با به‌کارگیری زور می‌تواند پیروز شود. مردم یمن می‌گویند هرچقدر هم طول بکشد بالاخره او را به زیر می‌کشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/566c829e-1146-47d6-883d-d2f797cac902"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات