728 x 90

تصویب فله‌یی کابینه سفارشی در مجلس فرمایشی

پزشکیان - پاسدار قالیباف
پزشکیان - پاسدار قالیباف

سردژخیم قضاییه جلادان در دیدار با رئیس‌جمهور ارتجاع درباره تصویب فله‌یی کابینه سفارشی در مجلس فرمایشی گفت: اتفاق روز چهارشنبه مجلس در رأی مثبت به وزرای پیشنهادی دولت، در بخش‌هایی بی‌نظیر و در بخش‌هایی کم نظیر بود و نعمت بزرگی است.

آخوند گوشخوار اژه‌ای، در مورد فضیحت تصویب کابینه دستوری و لجن مال شدن سرتاپای انتخابات و مجلس و رئیس‌جمهور و خلیفه ارتجاع گفت: این اتفاق آثار داخلی و بیرونی مثبتی دارد! (خبرگزاری حکومتی ایسنا اول شهریور)

محمودی عضو مجلس ارتجاع روز ۲شهریور برای ماله‌کشی دستور خامنه‌ای در مورد تصویب کابینه گفت: کابینه‌ای که از مجلس رأی آورد کابینه رهبر نیست. حق نداریم ضعفها، کاستیها و عملکردهای آینده این دولت را به پای مشورتهای رهبری بگذاریم. اگر رهبر کسی را تأیید کرد و مشورت داد در نهایت این افراد با تأیید رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شدند.

وی افزود: سابقه نداشته که رؤسای جمهور به مشورتها، لابیها یا گفتگوهایی که در سطوح مختلف نظام انجام داده‌اند اشاره کنند. بهتر بود که پزشکیان از بیان این مشورتها در صحنه مجلس خودداری می‌کرد.

جماران نیوز رژیم ۲شهریور نوشت: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پیامی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی را تعطیل کنید! رأی اعتماد مجلس به گزینه‌یی که از سوابق و مواضع ضدنظام خود اعلام برائت نکرده، در کنار رأی به گزینه‌های «ناکارآمد» و «حداقلی»، نشان از «عدم استقلال» و «اشتباه راهبردی» دارد، با این اوصاف مجلس را تعطیل کنید یا کفالت آن را به پدرخوانده‌ها بسپارید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4c270f7-470a-490f-b799-f8dfea88ddfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات