728 x 90

چهارمین و آخرین شب کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا

کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا
کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا

در چهارمین و آخرین شب کنوانسیون حزب دموکرات آمریکا که هر ۴سال یکبار برگزار می‌شود، کاملا هریس رسماً کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر سال ۲۰۲۴ را پذیرفت.

کاملا هریس سخنرانی نیم ساعته خود را با قدردانی فوق‌العاده از جو بایدن و نقش الهام‌بخش او شروع کرد. و سپس به سابقه خانوادگی خود پرداخت و این‌که مادرش از ۱۹سالگی به تنهایی از هند به کالیفرنیا آمده و خودش هم پس از خاتمه تحصیل به مقام دادستانی رسیده و پس از معاونت ریاست‌جمهوری اکنون کاندیدای ریاست‌جمهوری ایالت متحده است.

کاملا هریس در سخنان خود دونالد ترامپ را شدیداً مورد حمله قرار داد و او را مرد غیرجدی خواند که در زمان ریاست‌جمهوری چیزی جز هرج و مرج و فاجعه به ارمغان نیاورده است. ترامپ هم‌چنین سعی کرده آرای شما را دور بریزد و زمانی که شکست خورد گروهی مسلح را به ساختمان کنگره آمریکا فرستاد.

کاملا هریس در عین‌حال افزود: این را بدانید که من هرگز در انجام هر اقدامی که برای دفاع از نیروها و منافع‌مان در برابر رژیم ایران و تروریستهای وابسته به آن لازم باشد، تردید نخواهم کرد

کاملا هریس در رابطه با جنگ در غزه که اعراب و فلسطینیها از ابتدا تا انتهای کنوانسیون در شیکاگو به اعتراض و تظاهرات پرداختند گفت: بسیاری از جانهای بی‌گناه از دست رفته‌اند. ابعاد این رنج دلخراش است. رئیس‌جمهور بایدن و من برای پایان دادن به این جنگ کار می‌کنیم، به‌گونه‌یی که امنیت اسراییل تضمین شود، گروگانها آزاد شوند، رنج در غزه پایان یابد و مردم فلسطین بتوانند به حق خود برای عزت، امنیت، آزادی و تعیین سرنوشت دست یابند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d5b92df-a8a9-49cf-a9e6-6c4cb15a4735"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات