728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

یک هفته تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کپنهاک در حمایت از اشرف

-

 -
-
به دنبال فراخوان اتحادیه انجمنهای ایرانی مقیم دانمارک مبنی بر تظاهرات روزانه روز دوشنبه دوم آبانماه ایرانیان شرافتمند خانواده‌های مجاهدین ساکن اشرف و یاران مقاومت باتمام قوا در حمایت و همبستگی با اشرفیان در مقابل سفارت آمریکا درکپنهاک دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات با سرود ملی میهنی ای ایران شروع شد.
اتحادیه انجمنهای ایرانی مقیم دانمارک در فراخوان خود اعلان کرده بود هم‌چنانکه بارها اعلان کرده‌ایم ما با چنگ و ناخن و دندان از ۳۴۰۰ اشرفی قهرمان مراقبت و حفاظت خواهیم کرد.
و به هیچ جنایتکاری اجازه نخواهیم داد که کوچکترین اذیت و آزاری به این عزیزان به فرزندان خلف خلق به نورچشمان ما وارد کنند ما تا پای جان از آنان حمایت خواهیم کرد.


در این روز با وجود هوای نامساعد و باد شدید در دانمارک شرکت‌کنندگان با عشق و علاقه و افرشان به اشرفیان باتمام وجود با قلب و ضمیر گرم خود و با مشتهای گره کرده شعار می‌دادند:
آمریکا حتماً باید یک کاری کنی و الآن ضرب‌الاجل دارد به اتمام می‌رسد.

اشرفیان باید محافظت بشوند و باید تعهدات خود در مقابل کنوانسیون ژنو را پابرجا بدارید.
تضمین حفاظت اشرف وظیفه اصلی سازمان ملل و آمریکا و اتحادیه اروپا می‌باشد
ما تضمین حفاظت اشرف را همین الآن می‌خواهیم همین الآن
مرگ بر خامنه‌ای از اشرف تا تهران
ایرانی سرفرازه به اشرفش مینازه
اشرف برقراره چون کوه استواره
م اهمه باهم هستیم اشرف بی‌شکستیم


تظاهرکنندگان پلاکارد بسیار بزرگی با خود حمل می‌کردند که از آمریکا سازمان ملل و اتحادیه اروپا درخواست داشتند هرچه زودتر از کشتار دیگری در اشرف جلوگیری کند.
هم‌چنین درحال راهپیمایی عکسهای خامنه‌ای جنایتکار و مزدور او یعنی مالکی را لگدمال کردند.
در پایان هیأتی از طرف اتحادیه انجمنهای ایرانی مقاومت درخواستهای ایرانیان و خانواده ساکنان اشرف را جهت اطلاع سفیر آمریکا دردانمارک ارائه دادند که از طرف آنان قول داده شد هرچه زودتر به خواسته‌های تظاهرکنندگان رسیدگی به‌عمل آورند.
این تظاهرات مورد توجه بسیار شهروندان دانمارکی قرار گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aee1426d-4c0c-481a-9157-46c9512cc9fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات