728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,

اتهام رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران، تاکتیک شناخته آخوندها است

-

الشرق الاوسط
الشرق الاوسط
روزنامه الشرق الاوسط گزارش داد: مجاهدین خلق ایران ادعای رژیم ایران را که آنها را متهم به تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن کرده بود، تکذیب کردند.

الشرق الاوسط افزود: جنبش اپوزیسیون این این اتهام رژیم ایران را بی‌معنی توصیف نمود. شاهین قبادی گفت ”این تاکتیک شناخته شده‌ای است که آخوندها در 30سال گذشته به‌کار می‌گیرند تا با نسبت دادن جنایتهایشان به اپوزیسیون با یک تیر دو نشان بزنند“. از سوی دیگر محمد محدثین مسئول کمیسیون امور خارجی شورای ملی مقاومت ایران در پاسخ به سؤال الشرق الاوسط گفت ”این شخص، غلام شکوری، هیچ رابطه‌ای با سازمان مجاهدین خلق و کمپ اشرف ندارد و این اولین بار نیست که رژیم ایران اعضا و رهبری خیالی برای مجاهدین می‌سازد“. وی ادامه داد ”رژیم ایران ظرف چند روز گذشته، به‌دلیل ترس و وحشت از پیآمد کشف طرح تروریستی‌اش یک سیاست دو وجهی در پیش گرفته است، وجه اول آن تلاش ناامیدانه برای مرتبط ساختن مجاهدین خلق به تروریستهای ارسالی رژیم ایران برای اجرای طرح تروریستی افشاشده‌اش در آمریکا است. . و وجه دوم تهدید عربستان به انجام عملیات تروریستی بیشتر علیه آن است تا از پیگیری این جنایت در سطح بین‌المللی دست‌بردارد“.

روزنامه القدس فلسطین نیز این خبر را درج کرد.
ایلاف عربستان سعودی نیز نوشت: مسئول کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران محمد محدثین در گفتگویی از مقر این شورا در حومه پاریس به ایلاف گفت که علی خامنه‌ای که از عواقب طرح تروریستی خود در آمریکا برای ترور سفیر عربستان الجبیر به‌شدت وحشت‌زده شده، دستور داده تا وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران با پیش‌بردن یک سیاست 2وجهی گریبان رژیم را از عواقب افشای این طرح خلاص کنند. او توضیح داد که یک وجه این سیاست تلاش مذبوحانه‌یی است تا تروریست دستگیرشده و تروریستهای تحت تعقیب را با سرهم‌بندی کردن سناریوهای مضحک به سازمان مجاهدین خلق (اپوزیسیون) مرتبط کند و وجه دیگر شانتاژ دولت عربستان سعودی و وزیر خارجه آن با تهدید به‌ عملیات تروریستی بیشتر است تا شاید دولت عربستان را از پیگیری موضوع در سطح بین‌المللی منصرف کند. محدثین در همین رابطه اشاره کرد که آخوند طائب، از نزدیکترین افراد به خامنه‌ای و رئیس قرارگاه عمار، مرکز لباس‌شخصیها که هارترین باند سرکوبگر رژیم هستند و تحت‌امر مستقیم خامنه‌ای قرار دارد، گفت: «ما نیاز به ترور سفیران عربستانی نداریم. ما اگر نیاز به ترور کسی داشته باشیم، آن‌قدر توان داریم که خود ملک عبدالله را ترور کنیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c70e66f8-8744-4178-8e44-da05e225e10f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات