728 x 90

-

باندهای سپاه خود از کارتل‌های بزرگ مواد مخدر هستند

-

دستگیری آخوند صادراتی به مالزی توسط پلیس - آرشیو
دستگیری آخوند صادراتی به مالزی توسط پلیس - آرشیو
خبر دستگیریهای مکرر مواد مخدر در کشورهای آسیای شرقی و جنوب شرقی از جمله مالزی که با کمیتهای بالا از انواع مواد مخدر همراه است، نشان از سابقه حضور و دست داشتن باندهای حکومتی و به‌خصوص سپاه در این مافیا دارد. هر چند که در داخل ایران نیز اصلی‌ترین واردکننده و توزیع‌کننده عمده مواد مخدر باندهای وابسته به سپاه و حکومت آخوندی هستند. اخیراً باز هم خبر دستگیری تعدادی ایرانی‌تبار در مالزی در این رابطه در سایت حکومتی مهر درج شده است.

پلیس مالری: دستگیری ۶ایرانی به جرم قاچاق در مالزی
رئیس دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس ایالت سلانگور از دستگیری ۶تبعه ایرانی در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به جرم قاچاق مواد مخدر خبر داد.
به گزارش مهر ۲۱مهر، به‌نقل از روزنامه استار چاپ مالزی، نورالدین قادر در این رابطه افزود: از چمدانهای ۶تبعه ایرانی شامل 5زن و یک مرد مواد مخدر شیشه جاسازی شده در اسپری مو و بدن به ارزش ۵۰۰هزار رینگیت کشف و ضبط شده است.
وی این روش را شیوه جدید برای قاچاق مواد مخدر عنوان کرد و گفت: مأموران گمرک تنها به‌دلیل سنگین‌تر بودن قوطی‌های اسپری نسبت به آنها مشکوک شده و مواد مخدر را کشف کردند.

پس از دستگیری یک زن در ابتدای ماه جاری به جرم قاچاق مواد مخدر در مالزی، این خبر دومین دستگیری و کشف مواد مخدر از ایرانیان در این کشور پس از 4ماه خبرساز نبودن ایرانیان در زمینه قاچاق مواد مخدر است که می‌تواند نشان‌دهنده فعالیت مجدد باندهای بین‌المللی قاچاق مخدر در مالزی با همکاری ایرانیان باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb2a7183-25ad-4d08-996c-e5dcd2229aa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات